چهره

چهره

فرماندار خوی از راه‌اندازی شهرک کانی‌های غیرفلزی در بخش ایواغلی خوی خبر داد
غلامحسین عماری در بازدید از معادن شهرستان خوی با اشاره به دلایل بازدید از این معادن، اظهار داشت: این بازدید به منظور آشنایی با نحوه تولید و نوع کار انجام گرفته در معادن انجام شد، تا پس از بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری، بستر اشتغال‌زایی در این امر اساسی با عنایت به مصوبه دولت در مورد شهرک کانی‌های غیرفلزی در بخش ایواغلی شهرستان خوی را فراهم کنیم.
وی افزود: در مذاکرات انجام شده با نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس و تاکید وی مبنی بر وجود ظرفیت‌های معدنی و ذخائر زیرزمینی در منطقه، نتیجه بر آن شد که در این سفر ظرفیت‌های شهرستان خوی برای سرمایه‌گذاری ارزیابی شود.
عماری تصریح کرد: در معادن سنگ و مرمریت ، تلاش مقدس مردمانی را دیدم که بی_توجه به فشارهای دشمن و تحریم‌های شکننده برای آبادانی و سرافرازی ایران عزیز زحمت می‌کشند و مصداق خلق حماسه اقتصادی مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند.
فرماندار خوی تاکید کرد: با توجه به وجود دانش حرفه‌ای، نیروی کار متخصص و دلسوز، بازار فروش و مصرف و نیز سرمایه موجود بوده و می‌توانیم با همکاری مسئولان، مردم، سرمایه‌گذاران، بانک‌ها و بخش خصوصی امسال نیز از تحریم‌ها عبور کرده و حماسه اقتصادی را خلق کنیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


9 + = چهارده