معاون استاندار آذربايجان غربي:

تفکرات افراطی باید از جهان اسلام برچیده شود

تفکرات افراطی باید از جهان اسلام برچیده شود

گروه خبر:معاون سیاسی استاندار آذربایجان_غربی گفت: تفکرات افراطی و سلفی تندرو باید از جهان اسلام برچیده شود.
علیرضا رادفرافزود: ریشه تکفیر باید شناخته شده و علماء برای مبارزه و مقابله با آن یکصدا شوند.
وی با بیان اینکه باید همه جریانهای اسلامی از تکفیری ها اعلام برائت بکنند، گفت: گروههای تکفیری تلاش می کنند اسلام را وارونه نشان دهند و آنها منابع ما را تاراج می کنند تا تصویری منفی از حقیقت اسلام به دنیا نشان دهند.
وی ادامه داد: جهان اسلام و علمای مسلمان باید تلاش کنند تا تفسیر درستی از اسلام به دنیا نشان دهند. رادفر اضافه کرد: علمای اهل تسنن و تشیع به داد اسلام برسند و اسلام را به زیباترین شکل به جهان معرفی کنند.
وی بیان کرد: وقوع انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی به نام حکومت دینی را به وجود آورده و موجب بیداری اسلامی در جهان شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ادامه داد: دشمنان برای مقابله با بیداری اسلامی و نفوذ اسلام به غرب سناریوهای مختلفی طراحی کردند که یکی از آنها پروژه اسلام هراسی بود.
رادفر اضافه کرد: استکبار جهانی برای ایجاد اسلام هراسی اقدام به تربیت گروههایی کرد تا چهره اسلام را ظالمانه نشان دهد.
وی افزود: اسلام هرگز سربریدن زنان و کودکان و اعمال وحشیانه را توصیه نکرده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان_غربی اضافه کرد: دنیای اسلام حال خوشی ندارد و در جای جای دنیا حرکتهای ظالمانه ای علیه دین اسلام صورت می گیرد چنان که جنایات دشمنان اسلام و دست پروردگان آنها در پاکستان و افغانستان، سوریه، یمن و عراق به وضوح دیده می شود.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندار، وی بیان کرد: کسانی که گروهک تکفیری داعش را به وجود آوردند امروز از مواضع خود عقب نشینی می کنند اما عقب نشینی آنها هیج کمکی به آنها نخواهد کرد و دست پروردگان آنها سرانجام گریبان خودشان را خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۵ ق.ظ

دیدگاه


× پنج = 25