تردد در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی جریان دارد

تردد در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی جریان دارد

آرازآذربایجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش برف از روز گذشته در استان تمام محورهای ارتباطی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
ارسلان شکری با بیان اینکه در حال حاضر تمامی راه‌های شهری و روستایی استان باز است افزود: از یکشنبه شاهد بارش سنگین برف بخصوص در محورهای ارتباطی خوی، سلماس و تکاب بودیم و با وجود بارش برف تمام محورها باز بوده و تردد جریان دارد.
وی ادامه داد: هم اکنون راهداران در محورها و گردنه‌های برفگیر استان مستقر بوده و مشغول عملیات برف روبی، نمک پاشی هستند اضافه کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی از مسافرانی که قصد تردد از محورهای استان را دارند در خواست می‌کنیم تجهیزات ایمنی را همراه داشته باشند.
شکری با بیان اینکه همچنین ۴۰ دروبین نظارتی در سطح جاده‌ها و محورهای اصلی نصب شده که از سوی دستگاه‌های مدیریت بحران به صورت آنلاین رصد می‌شود اظهارداشت: مسافران بین شهری پیش از آغاز سفر با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت جاده‌های استان اطلاع یافته و در طول سفر نیز با راهداران و پلیس راه هماهنگی کامل را داشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بارشها در برخی نقاط استان ادامه دارد به رانندگان توصیه کرد که برای تردد در مسیرهای استانی به ویژه گردنه‌ها و نقاط برف گیر از لباس گرم، پتو، جیره خشک و زنجیر چرخ استفاده کنند.
بارش باران و برف از روز یکشنبه در استان آغاز شده و فردا نیز تداوم دارد.
هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد، از اواخر وقت روز سه شنبه با خروج سامانه بارشی و ریزش توده هوای سرد، شاهد افت دما بین ۴ تا ۶ درجه سلسیوس در استان خواهیم بود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


دو × 5 =