تشدید حفاظت از اراضی ملی و دولتی در تعطیلات نوروزی

تشدید حفاظت از اراضی ملی و دولتی در تعطیلات نوروزی

آرازآذربایجان،دستورالعمل تشدید حفاظت اراضی ملی و دولتی در تعطیلات نوروزی به شهرستان‌ها ابلاغ شد.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: دستورالعمل تشدید حفاظت اراضی ملی و دولتی در تعطیلات نوروزی به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.
سرهنگ علیرضا صفرپور با بیان اینکه برابر تجارب سالیان گذشته تعرض به اراضی دولتی توسط متعرضان در تعطیلات محتمل و دور از انتظار نیست، گفت: بنابراین یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی ضمن هماهنگی و تعامل با مقامات قضائی و انتظامی به منظور حفظ و حراست مطلوب اراضی اقدام به تهیه برآورد تهدید‌های انتظامی و حفاظتی اراضی و همچنین پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات مربوطه کرده است.
وی ادامه داد: براساس این دستورالعمل، تمامی منابع انسانی و امکانات و تجهیزات یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن درسطح استان و شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار داشته تا از وقوع هر نوع تعرض به اراضی تحت حفاظت پیشگیری و درصورت مشاهده تعرض با متعرضان و متصرفان با حمایت و پشتیبانی دستگاه محترم قضایی و فرماندهی محترم انتظامی استان و شهرستان‌ها برخورد قاطع خواهد شد.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همشهریان و هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تعرض به اراضی ملی و دولتی مراتب را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به صورت پیامکی ارسال کنند.
صفرپور اظهار کرد: جلوگیری از هرگونه اخلال، تصرف، تجاوز، ایجاد مزاحمت، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی و برخورد با متخلفان و زمین خواران و معرفی آنها به مراجع قضایی از وظایف مهم این یگان است.
وی یادآور شد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۵ در ۱۴ شهرستان تشکیل شده و سامانه ارتباط مردمی ۱۶۵۶ آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی از تخلفات، تعرض و تصرف اراضی ملی و دولتی است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


− یک = 5