یک مسئول:

بیش از ۹۰ درصد محورهای روستایی بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌غربی آسفالت است

بیش از ۹۰ درصد محورهای روستایی بالای ۲۰ خانوار آذربایجان‌غربی آسفالت است

آرازآذربایجان،معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: با اقدامات انجام گرفته در حوزه معاونت روستایی بیش از ۹۰ درصد محورهای روستایی بالای ۲۰ خانوار در سطح استان از نعمت آسفالت بهره مند شده‌اند.
جعفر صادقی پور افزود: تا پایان مرداد ماه سال جاری ۲۵ محور روستایی در سطح استان آسفالت شده و عملیات آسفالت ریزی در سطح استان همچنان ادامه دارد.
وی افزود: ۵۰ کیلومتر از محورهای روستایی استان در این ۲۵ روستا از نعمت آسفالت بهره‌مند شده‌اند و پیش بینی می‌شود تا پایان فصل کاری بتوانیم، ۱۱۵ کیلومتر دیگر را آسفالت کنیم که این مقدار در مقایسه با سال گذشته ۷ درصد افزایش خواهد داشت.
به گفته این مقام مسئول ۲۳ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در استان نیز توسط خیرین جاده ساز در حال اجرا است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
صادقی پور خاطر نشان کرد: شهرستان چهاربرج با صد در صد اجرای آسفالت محورهای روستایی در رتبه اول استان قرار گرفته‌ و امید داریم امسال بتوانیم جشن آسفالت را در شهرستان نقده نیز برگزار کنیم تا این شهرستان نیز در حوزه محورهای روستایی بی نیاز از آسفالت شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۹ ب.ظ

دیدگاه


3 − دو =