بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات حمل و نقل شهرداری در مرز تمرچین بهره‌مند شدند

بیش از ۲۰ هزار نفر از خدمات حمل و نقل شهرداری در مرز تمرچین بهره‌مند شدند

آرازآذربایجان،رییس کارگروه خدمات شهری مرز تمرچین گفت: هم اکنون ۱۵۰ دستگاه مینی‌بوس و ون آماده ارائه خدمات به زائران اربعینی در مرز تمرچین است که تا این لحظه به بیش از ۲۰ هزار نفر خدمات حمل نقل ارائه کرده ایم.
مصطفی میلانی با تاکید بر همکاری شبانه روزی شهرداری ارومیه در مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: ۲۵۰ مینی‌بوس و ون آماده ارایه خدمات است که ۱۵۰ دستگاه از این شمار، هم‌اکنون در حال ارائه خدمات به زائران است.
وی اضافه کرد: برپایی محل اسکان یک هزار نفری، پذیرایی صبحانه با ظرفیت یک هزار نفری، حضور ۲ تیم آتش نشان و ۵۰ پاکبان، وجود پنج ماشین حمل زباله و ۵۰ باکس فلزی زباله تنها بخشی از ظرفیت‌های شهرداری ارومیه در مرز تمرچین برای ارائه خدمات به زائران است.
میلانی با بیان اینکه موکب شهرداری از ۲۷ مرداد آماده پذیرای صبحانه و محل استراحت برای زائران است افزود: این خدمات تا ۲۰ شهریور همچنان ادامه دارد.
‌وی با اشاره به نیاز خدمات عمومی در پایانه مرزی تمرچین افزود: در کنار اورژانس و نیروی انتظامی حضور آتش نشانان یکی از ملزومات اساسی در یک محل پرتردد با برنامه‌ریزی قبلی است و از این رو آتش‌نشانان شهرداری ارومیه نیز با حضور خود موجب دلگرمی هستند.
رییس کارگروه خدمات شهری مرز تمرچین با اشاره به جزییات خدمات ارائه شده تاکید کرد: بر این اساس عمده وظایف شهرداری ارومیه در مرز تمرچین در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل است و امسال نیز به مانند سال گذشته با تمام توان در خدمت زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستیم.
سال گذشته مجموعه مدیریت شهری ارومیه در زمینه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) همچون حمل و نقل و ایاب و ذهاب، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند، فضاسازی محیطی و برپایی موکب حضور فعالی در مرز تمرچین پیرانشهر داشت و امسال نیز افزودن موکب استراحت و صبحانه به زائران ارائه خدمات می‌کند.
خدمات رسانی شهرداری ارومیه تا ۲۰ شهریور در مرز تمرچین ادامه دارد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۰ ب.ظ

دیدگاه


+ هفت = 11