نباید به مسئله اختلافات قومی در آذربایجان غربی دامن زده شود

نباید به مسئله اختلافات قومی در آذربایجان غربی دامن زده شود

آراز آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نباید به مسئله اختلافات قومیتی در استان دامن زده شود و باید صلاحیت و توانمندی افراد مورد تأکید قرار بگیرد.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شرایط فعلی بسیار مهم و حساس است و باید دقت بسیار زیادی در این خصوص داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است اما انتخاب افراد اصلح و متدین مهمتر است، افزود: نباید بخاطر نگرانی از مشارکت مردم در انتخابات در تأیید صلاحیت افراد اغماض و مصلحت اندیشی صورت پذیرد.
قریشی با تاکید بر اینکه عملکرد خوب منتخبین مردم در انتخابات می‌تواند میزان مشارکت مردم را بالا ببرد، اظهار کرد: باید نظارت درست و جدی بر عملکرد افراد و کاندیداهای انتخابات و منتخبین مردم وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌های افراد با قاطعیت رفتار کنید و تحت تأثیر افراد و جریانات مختلف سیاسی قرار نگیرید، عنوان کرد: در تأیید و یا رد صلاحیت افراد یک صدا و یک نظر باشید و با قدرت پای تصمیمات خود بایستید.
امام جمعه ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در بررسی صلاحیت افراد در مشکلات اخلاقی و مالی افراد دقت کنید تا اغماضی در این خصوص صورت نگیرد.
وی با بیان اینکه دلایل رد صلاحیت افراد را به صورت شفاف برای مردم تبیین کنید تا اعتماد مردم خدشه دار نشود، گفت: انتخابات شورای روستا بسیار مهم است و باید در تأیید صلاحیت افراد دقت بیشتری صورت پذیرد، نباید اجازه داد منافع افراد و جریانات خاص سیاسی بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اثر گذارد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۳ ق.ظ

دیدگاه


+ هفت = 12