انتخابات ۱۴۰۰ باید موجب استحکام نظام و جلب اعتماد بیشتر مردم شود

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از عدم رعایت دستورالعمل_های بهداشتی در برخی ستادهای انتخاباتی گلایه کرد.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدمهدی شهریاری در ستاد مقابله با کرونا آذربایجان غربی اظهار کرد: پرشور کردن فضای انتخابات یک مسئله مهم است اما سلامت مردم اولویت اصلی ما است، فرمانداران باید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ستادهای تبلیغاتی نظارت جدی داشته باشند و در صورت لزوم برخورد قانونی صورت گیرد.
وی با قدردانی از تلاش همه فعالین پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹، به متضرر شدن صنوف در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: صنوف بسیاری در ایام کرونا متحمل خسارت سنگین شده اند.
برای جبران بخشی از این خسارت ها مقرر گردید بازگشایی و تداوم فعالیت برخی صنوف منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشد.
شهریاری ادامه داد: صنوفی چون باشگاه های ورزشی در این ایام دچار خسارت سنگین شده اند و به این جهت در جلسه کمیته امنیتی انتظامی ستاد کرونا فرایند بازگشایی این صنف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بررسی گردد.
اگر این صنوف در صورت بازگشایی پروتکل_های بهداشتی را رعایت نکنند بار دیگر تعطیل می شوند.استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بررسی های دانشگاه علوم پزشکی حاکی از آن است که در برخی شهرستانها میزان استفاده از ماسک نامطلوب است. فرمانداران موظف هستند تا با شیوه های اقناعی و قانونی نسبت به افزایش میزان استفاده از ماسک اقدام نمایند.
شهریاری تنها راه مقابله با کرونا را رعایت دستورالعمل های بهداشتی دانست و گفت: مسئولین باید بیشتر و بهتر از مردم نسبت به اجرای دقیق پروتکل ها و محدودیت های ابلاغی عمل نمایند.
وی از این نیز خبر داد که در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پروتکل های بهداشتی ویژه ای اجرا خواهد شد و مردم نباید نگران باشند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


پنج + 7 =