بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در آذربایجان غربی شناسایی شد

بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی در آذربایجان غربی شناسایی شد

آراز آذربایجان- مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ۱۸۸۷نفر توسط کاریابی های استان مشغول به کار شدند.
فرخی افزود: در سال گذشته ۶۵۸۵ نفر ثبت نامی و ۱۱هزار و ۶۳۴فرصت شغلی شناسایی شد که ۱۸۸۷نفر توسط کاریابی های استان به کار گمارده شدند.
وی تصریح کرد: درحال حاضر در استان ۴۰ کاریابی داخلی، ۵ کاریابی خارجی و ۴ کاریابی مجازی فعالیت دارند.
فرخی با تاکید به اینکه در تمامی شهرستان های استان بجز شوط و پلدشت کاریابی وجود دارد، اظهار کرد: در شهرستان های که کاریابی وجود ندارد اداره کار خود کاریابی را تحت عنوان مراکز خدمات اشتغال انجام می دهد.
مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۰مورد شکایت از کاریابی های استان گزارش شده که همگی مربوط به کاریابی های غیر مجاز بوده که به همگی رسیدگی مختومه شده است.
فرخی با اشاره به اینکه مردم برای جلوگیری از سو استفاده کاریابی های غیر مجاز لیست کاریابی هارا از وب سایت اداره کل دریافت کند، اظهار کرد: برای جلوگیری از تخلف اداره کار به طور مستمر و دوره ای بازرسی های را انجام می دهد.
مدیر اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: در سال ۹۹ دو خدمت ثبت نام پرونده های بیمه بیکاری اشخاص و تشکیل پرونده اتباع خارجی به خدمات کاریابی های اضافه شد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۲ ب.ظ

دیدگاه


− هفت = 2