معاون سياسي اجتماعي فرماندار مياندوآب مطرح کرد

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درس استقلال خواهی به ما آموخت

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درس استقلال خواهی به ما آموخت

گروه خبر:معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: امام خمینی(ره) درس نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی را به ما آموختند و پایه های صهیونیسم را در دنیا لرزاندند.
احمد علی اسد پور در جلسه هماهنگی برنامه_های سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) بت طاغوت را با بتر معنویت و دینداری شکست، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی ایران، به دین داری در دنیا روح بخشیدند.
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه جامعه غرب در تلاش برای حذف دین از زندگی انسان ها بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) خط بلطان بر اندیشه های مارکسیستی و کمونیستی در دانشگاه ها حاکم کرده بودند، کشیدند.
وی با بیان اینکه تلاش و حرکت امام خمینی(ره) تنها و تنها برای خدا بود، گفت: امام خمینی(ره) درس نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را به ما آموختند و پایه های صهیونیسم را در دنیا لرزاندند.
اسد پور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) همیشه به فکر پابرهنگان و مستضعفان بود، تصریح کرد: امام خمینی(ره)، هم عارف، هم سیاست مدار، هم فقیه و هم فیلسوف بودند که بدون اینکه در دانشگاهی درس سیاست آموخته باشند، در مقابل ابرقدرت های جهانی ایستادند.
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب به تشکیل نهادهای انقلابی به تدبیر امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: هر انقلابی برای دفاع از خود نهادهایی را ایجاد می کنند و نهادهایی مانند سپاه، بسیج، کمیته امداد جهادسازندگی و بنیاد شهید همه یادگاران حضرت امام خمینی(ره) هستند.
وی با بیان اینکه افتخار می کنیم که سردارانی مانند سردار سلیمانی داریم که دشمن را زمین_گیر کرده است، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مستقل ترین و باثبات ترین کشور دنیا هستیم.اسد پور در ادامه با اشاره به اهمیت بزرگداشت باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: همه ما وظیفه داریم تا این مراسم را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کنیم، چرا که ما هر چه داریم از امام و این انقلاب داریم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم در سخنانی با اشاره به اینکه امسال ۷۵۰ نفر زایر به همراه عوامل اجرایی به حرم امام راحل(ره) اعزام می شوند، اظهار کرد: این افراد در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس برای شرکت در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند.
سرهنگ پاسدار جواد مولودی با تاکید بر اینکه هماهنگی و همکاری همه دستگاه های اجرایی برای اعزام این کاروان ها لازم و ضروری است اظهار کرد: در سطح شهرستان نیز باید برنامه های مناسب و باشکوه در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد انجام شود تا بیشتر بتوانیم نسل جوان را با اندیشه_های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب اسلامی آشنا کنیم.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از زرین خبر، در ادامه این جلسه هر یک از اعضا درباره محورهای جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


هشت × 9 =