مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو تاپایان سال تکمیل می شود

بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو تاپایان سال تکمیل می شود

آرازآذربایج، – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از بهره برداری کامل بزرگراه بین المللی ارومیه – سرو تا پایان سالجاری خبر داد.
محسن حمزه لو در گفتگو با بیان اینکه تا پایان سال ۶ کیلومتر از بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو اتمام می‌یابد، افزود: برای اجرای این طرح ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که با اتمام آن بهره‌برداری کامل از این جاده ترانزیتی محقق می‌شود.
وی ادامه داد: در این راستا نظارت و برنامه‌ریزی بر روند بازگشایی، نصب علائم ایمنی و خط کشی در قطعات باقی‌مانده بزرگراه بین‌المللی ارومیه_سرو با حضور فرمانده پلیس راه استان، رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راههای استان و پیمانکار و مشاور پروژه انجام شد.
حمزه لو پروژه بزرگراه بین‌المللی ارومیه – سرو را ۵١ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان از طرح‌های مهم راهسازی استان برشمرد و افزود: این بزرگراه به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ و ملی محسوب می‌شود و نقش این بزرگراه در ترانزیت خارجی و اتصال مرکز کشور از طریق آزادراه تهران – تبریز – بزرگراه شهید کلانتری به گمرک سرو موجب شده تا اتمام این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد.
وی کاهش مسافت، ارتقای سطح ترانزیت بار و مسافر و اهمیت اقتصادی را از مزایای بهره برداری از این بزرگراه برشمرد و گفت: این محور یکی از محورهای آنتنی و منشعب به کریدور بزرگراهی غرب کشور است و تکمیل تعریض و بهسازی آن، زمینه جهش در حجم مبادلات تجاری منطقه را فراهم می‌کند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۵:۲۶ ب.ظ

دیدگاه


+ یک = 4