برگزاری نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار آذربایجان غربی

برگزاری نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار آذربایجان غربی

آرازآذربایجان،مدیر طرح و برنامه صمت آذربایجان غربی گفت: به منظور ارائه آخرین دستاوردها، نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان به زودی برگزار می شود.
سرپرست اداره طرح و برنامه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه خدمات کسب و کار برای اولین بار در استان از ۲۰ الی ۲۳ تیرماه سال جاری به مدت ۳ روز در محل نمایشگاه‌های دائمی ارومیه واقع در پارک جنگلی برگزار خواهد شد.
لیلا نظری افزود: نمایشگاه خدمات کسب و کار فرصتی عالی برای کسب و کار‌ها فراهم می‌کند تا آخرین دستاوردها، خدمات و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه تمامی فعالان خصوصی و دولتی حوزه خدمات کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند و در آن، کسب و کار‌های مختلف در فضایی اجتماعی گرد هم می‌آیند تا به انتقال دانش و تجربه ترند‌های روز دنیای صنعت و تجارت کمک کنند و فرصتی عالی برای تقویت ارتباطات فراهم می‌شود.
سرپرست اداره طرح و برنامه اداره کل صمت آذربایجان غربی، معرفی خدمات شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات کسب و کار، ارائه خدمات مشاوره توسط مشاوران کسب و کار، برگزاری کارگاه آموزشی و اکران فیلم آموزش خدمات کسب و کار را از برنامه ها و ویژگی های مهم برگزاری این نمایشگاه تخصصی عنوان کرد.
نظری خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و توانمند سازی خدمات کسب و کار، و فرهنگ‌سازی استفاده از این خدمات، تقویت و ارتقای دانش ارائه‌کنندگان خدمات کسب و کار به‌منظور رقابت در عرصه ملی و منطقه‌ای، هوشمند سازی و توسعه اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان در حوزه خدمات کسب و کار و کمک به شکل دهی ساختار هوشمند خدمات کسب و کار در استان، هم افزایی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های موجود بین ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات کسب و کار در استان از جمله اهداف نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار استان می‌باشد.
سرپرست اداره طرح و برنامه اداره کل صمت آذربایجان غربی، اضافه کرد: این نمایشگاه با ۳۰ غرفه با حضور شرکت‌های تخصصی ارائه دهنده خدمات به کسب و کار‌های متعدد، شرکت‌های فنآور و دانش بنیان و کلینک‌های کسب و کار به مدت ۳ روز مورد بازدید علاقه‌مندان به خدمات کسب و کار قرار خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه


هفت − 2 =