باید از هرگونه اختلاف افکنی قومی و مذهبی در انتخابات جلوگیری کرد

گروه خبر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی با تاکید بر دوری از هرگونه اختلاف افکنی قومی و مذهبی در انتخابات گفت:دستگاه‌های نظارتی نباید اجازه دهند افرادی با ایجاد تفرقه های قومی و مذهبی و ایجاد دو قطبی‌های قومیتی به انتخابات خدشه وارد کنند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در جلسه شورای اداری استان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اظهار داشت: بنابراین از دست اندرکاران انتخابات انتظار می‌رود با توجه به این سیاست‌های ابلاغی انتخاباتی با شکوه، با رعایت انصاف و عدالت و بدور از نگاه های سیاسی و جناحی برگزار کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان با تاکید بر دوری از هرگونه اختلاف افکنی قومی و مذهبی در انتخابات پیش رو گفت: از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند افرادی با ایجاد تفرقه‌های قومی و مذهبی و ایجاد دو قطبی های قومیتی خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مجموعه وزارت کشور و مجریان و ناظران انتخابات گفت: امید است تا در روز ۲۸ خرداد شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در کشور باشیم.
وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب چشم به این انتخابات دوخته که مردم را از رفتن پای صندوق‌های رای دور کنند اما باید با حضور گسترده خود آنها را مایوس و ناامید کرده و پشتوانه انقلاب اسلامی را مستحکم تر کرد.
ذاکر گفت: همه در برابر سرنوشت خود مسئول بوده و بنابراین باید حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رای رقم بخورد و فردی با آرای بالا پیروز انتخابات شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


هشت − 3 =