نماينده مردم نقده در مجلس شوراي اسلامي:

بازنشستگان توان گذران زندگی با حقوق اندک خود را ندارند

بازنشستگان توان گذران زندگی  با حقوق اندک خود را ندارند

گروه خبر:نماینده مردم نقده در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بازنشستگان کشوری لشگری و تامین اجتماعی خوب نیست و با این حقوق ها نمی توانند زندگی خود را بچرخانند. نیاز است همت به خرج دهید در خصوص حقوق بازنشستگان.
به گزارش آراز آذربایجان، علی زنجانی حسنلوئی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: تذکر اول من در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت است، سازمان امور اداری و استخدامی کشور هیچگونه اراده ای برای حل این موضوع ندارد، وضعیت بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی خوب نیست و با این حقوق ها نمی توانند زندگی خود را بچرخانند. نیاز است همت به خرج دهید در خصوص حقوق بازنشستگان.
نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری از تبصره ۱۸ چه میزان به تولیدکنندگان وام پرداخت شد، در استان آذربایجان غربی در ۵ ماه اخیر ۶۰ میلیارد تومان به تولید وام پرداخت شده آیا این میزان برای یک کارخانه کافی است چه برسد به کارخانه های متعدد.وی ادامه داد: بر اساس تبصره ۱۶ قرار بود سود تسهیلات عقب افتاده پرداخت نشود اما عملی نشد، وام ازدواج نیز چنین شرایطی دارد، زوجین صاحب فرزند شدند اما موفق به پرداخت وام نشدند. مقرر بود برای فرزندآوری تسهیلات پرداخت شود و به خانوارهای دارای فرزند بیشتر قرار بود خودرو تخصیص داده شود اما ما اطلاعی از آن نداریم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


4 × سه =