فرماندار خوي:

انتخابات عرصه حضور نخبگان برای تعیین سرنوشت جامعه است

انتخابات عرصه حضور نخبگان برای تعیین سرنوشت جامعه است

گروه خبر: فرماندار شهرستان خوی گفت: انتخابات مهم ترین عرصه و میدان برای حضور موثر نخبگان، برگزیدگان و افراد صاحب نظر در تعیین سرنوشت جامعه است.
حسین سیوانی اصل در جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل عضو هیات اجرایی که با حضور رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوی و معتمدان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: وجود گروه های مرجع، امنا و معتمدان در جوامع مختلف لازمه رشد و توسعه آن جوامع است و اگر این گروه ها وجود نداشته باشند، جوامع در معرض بدترین آسیب ها قرار می گیرند.
وی با اشاره به آغاز فرایند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود: در دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو باید عرصه برای حضور نخبگان و برگزیدگان باز شود و ما هم وظیفه داریم با احساس مسئولیت شرعی و قانونی فضا را برای حضور و نقش آفرینی همه سلایق و به خصوص نخبگان فراهم کنیم.
فرماندار خوی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی هیات نظارت شهرستان و با کمک هیات اجرایی و نظارت که حافظ منافع مردم هستند، شاهد اجرای انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم باشیم.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه پس از حصول اکثریت قانونی(حداقل ۲۰ نفر) و با حضور ۲۵ نفر از مدعوین منتخب، هشت نفر به عنوان معتمدان اصلی و پنج نفر به عنوان معتمدان علی البدل عضو هیأت اجرایی انتخابات با رأی مخفی و اکثریت نسبی آراء انتخاب شدند.
شهرستان ۳۵۴ هزار نفری خوی به همراه شهرستان ۵۰ هزار نفری چایپاره که در شمال آذربایجان غربی واقع شده است، یک نماینده در خانه ملت دارد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


× 7 = پنجاه شش