امنیت کشور در گروه معیشت و اقتصاد پایدار مرزنشینان است

امنیت کشور در گروه معیشت و اقتصاد پایدار مرزنشینان است

گروه خبر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه امنیت پایدار در گروه معیشت و اقتصاد پایدار مرزنشینان است گفت : دولت در خصوص رفع مشکلات معیشتی مرزنشینان بی تفاوت نباشد. به گزارش آرازآذربایجان ، خضری با تاکید بر ساماندهی بازارچه‌های مرزی، افزود: ساماندهی بازارچه‌های مرزی می‌تواند گام مؤثری در راستای بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای منطقه بردارد.
وی معابر مرزی را از دیگر زمینه‌های مؤثر در این مورد عنوان کرد و گفت: معابر و بازارچه‌های مرزی می‌تواند سبب پویایی اقتصاد خانوار‌هایی که در مرزها هستند شود.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش برای بهبود وضعیت موجود در مرزها هستیم خواستار توجه هر چه بیشتر به وضعیت معیشتی این خانوار از طریق ایجاد اشتغال پایدار شد.
فرماندار سردشت نیز در ادامه خواستار توجه جدی مجلس در این زمینه شد و گفت: برای اینکه اقتصاد مردم مرزنشین را سامان دهیم نیازمند همکاری بیش‌تر نمایندگان مجلس این حوزه هستیم.
به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: استکبار بداند که ایران همیشه و همچنان پا برجا خواهد ایستاد و جریان مقاومت مستحکم‌تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.
نماینده مردم پیرانشهر ضمن اشاره به دستاوردهای خود در طول دوره نمایندگی در حوزه انتخابیه در بخش دیگر از اظهارات خود بیان کرد: آثار مثبت اقدامات مختلف در حوزه ورزش، فرهنگ، آموزش و پرورش، کشاورزی عمرانی، جاده‌سازی، ساخت بیمارستان ملموس بوده و جای تقدیر و تشکر دارد. در مجموع بیش از ۴ هزار میلیارد تومان طی این مدت سرمایه‌گذاری در منطقه شده است.
خضری ادامه داد: رئیس‌جمهور، وزارت اقتصاد، صمت و کشور باید تمهیدات لازم که اخیرا دیده شده را برای مرزنشینان را تعبیه کنند زیرا امنیت پایدار در گروه معیشت و اقتصاد پایدار مرزنشینان است. این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: مرزنشینان که ۸ سال دفاع مقدس در کنار بزرگوارانی همچون سردار قاسم سلیمانی از خاک و کیان ایران دفاع کردند، نیازمند توجه ویژه ای هستند بنابراین باید در خصوص عقب ماندگی‌های این هشت سال توجه ویژه‌ای مورد نظر باشد. مردمان سردشت و پیرانشهر در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دشمن غاصب بیفتد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه


سه × = 15