معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري کل استان:

افراد و سازمان های متعرض به اراضی آذربایجان‌غربی با قاطعیت محاکمه می شوند

افراد و سازمان های متعرض به اراضی آذربایجان‌غربی با قاطعیت محاکمه می شوند

گروه خبر: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌غربی با تاکید بر حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی آذربایجان‌غربی گفت: افراد و سازمان¬های متعرض به اراضی ملی آذربایجان‌غربی با قاطعیت محاکمه می¬شوند.
به گزارش آرازآذربایجان ، وی افزود :دستگاه قضایی استان در این خصوص هیچگونه اغماض و مسالحه‌ای را با هیچ فرد و یا سازمانی نداشته و با متخلفین با قاطعیت و برابر قانون برخورد می‌کند. مرتضی حاتمی ، با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در ۶ماهه نخست سال در کل استان ۳۶۷ مورد بوده است اظهار کرد: ۲۴۹ مورد آنها تنها در ارومیه بوده که یک سوم آنها در حوزه‌های پاسگاه‌های امام‌زاده و ترکمان بوده است.
وی با تاکید بر حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی آذربایجان‌غربی افزود: دستگاه قضایی استان در این خصوص هیچگونه اغماض و مسالحه‌ای را با هیچ فرد و یا سازمانی نداشته و با متخلفین با قاطعیت و برابر قانون برخورد می‌کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان‌غربی تصریح کرد: باید مسوولیت‌سازی صورت گرفته تا با هم‌اندیشی بتوان در کارگروه‌های مشخص، موارد مورد نظر را بررسی و عملیاتی کرد.
وی گفت: با وجود اینکه سازمان‌ها با کمبود امکانات مواجه هستند اما آمادگی لازم را باید با امکانات موجود داشته تا اقدامات اجرای صورت پذیرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


شش + = 14