استاندار آذربايجان غربي

اعتلای ارزشهای انقلاب مورد اهتمام دولتمردان است

اعتلای ارزشهای انقلاب مورد اهتمام  دولتمردان است

گروه خبر: استاندار آذربایجان غربی گفت: حفظ و اعتلای ارزشهای انقلاب مورد اهتمام جدی دولتمردان تدبیر و امید است و این هدف را نیز با تمام توان دنبال می کنیم.قربانعلی سعادت در نشست صمیمی با جمعی از فرزندان و خانواده های معظم شهدای آذربایجان غربی افزود: دولت یازدهم به هیچ وجه در حفظ و اعتلای ارزشهای انقلاب و شهدا کوتاهی نمی کند.
وی با اشاره به اینکه ما امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا و جانفشانی رزمندگان هستیم، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید، معتقد و پای بند به ارزش ها و آرمان های نظام مقدس اسلامی است و خدمتگزاری به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان را در سرلوحه فعالیت های خود قرارداده است.وی اظهار کرد: امیدواریم در این راستا بتوانیم از توان و ظرفیت نیروهای متعهد، توانمند و متخصص در راستای پیشرفت کشور استفاده کنیم.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا، اشتغال جوانان است به طوری که از ۱۱۸ هزار بیکار استان، چهار هزار و ۶۰۰ نفر فرزند شهید هستند.
سعادت گفت: از این تعداد، ۶۰۰ فرزند شهید در حال انجام مراحل استخدامی هستند و لازم است برای اشتغال چهار هزار نفر دیگر نیز برنامه ریزی بکنیم.علی پیام مشاور امور ایثارگران استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: جوانان ایران اسلامی به ویژه فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان در زمان حاضر همچون پدران خود، پشتیبان نظام اسلامی هستند و در تمام صحنه ها حضور دارند.
وی اضافه کرد: ۱۳ هزار و ۲۳۵ فرزند شهید در آذربایجان غربی وجود دارد که باید برای رفع مسائل و مشکلات آنان از جمله بیکاری، مسکن و ازدواج برنامه ریزی شود.در این جلسه دغدغه خانواده شهدا با استاندار آذربایجان غربی مطرح و چند تن از فرزندان شهید نیز با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


دو + = 3