نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

فتنه گران ضد انقلاب باید به اشد مجازات محکوم شوند

فتنه گران ضد انقلاب باید به اشد مجازات محکوم شوند

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی معترضان به نتایج انتخابات را بنیانگذاران فتنه دانست و از اینکه تاکنون هیچ برخوردی با آنان صورت نگرفته انتقاد کرد.
نادر قاضی پور، حماسه نه دی را تجلی گر اراده ملت ایران دانست و اظهار کرد: در نه دی ماه سال ۸۸ مردم ایران اسلامی جهت حمایت از آرمانهای حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و حمایت از مساجد و عظمت تاسوعا و عاشورای حسینی در مقابله با دسیسه های شیاطین بزرگی همچون آمریکا و اسرائیل به پا خواستند.
وی با اشاره به اینکه حماسه نه دی یک جوشش مردمی در نه گفتن به درخواستهای ضد انقلاب بود افزود: مردم ایران برای نشان دادن اینکه مملکت و رهبرخویش را دوست دارند و تا جان در بدن دارند پای آرمانهای امام(ره) و انقلاب اسلامی ایران هستند به پا خواستند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران نظام مقدس جمهوری را دوست دارند تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اجازه نمی دهند که خودفروخته هایی که به مساجد حمله کردند و مساجد را سوزاندند حرف خود را به کرسی بنشانند.
قاضی پور فتنه گران را اقلیت خودفروخته ضد انقلاب عنوان کرد و افزود: مردم ایران با خروش در نه دی ماه سال ۸۸ فتنه را در نطفه خفه کردند و نشان دادند که هیچ کس جرأت دست درازی به ایران و آرمانهای انقلاب را ندارد. وی گفت: حماسه نه دی ثابت کرد که نظام ما محکم و پایدار است و فرمانده کل قوا، مرجع ماست و ملت ایران از فرامین رهبری خارج نمی شوند و در چهارچوب قوانین حرکت می کنند.
این نماینده مجلس فتنه را تمام نشدنی دانست و افزود: به نظر من فتنه هیچ وقت تمام نشده است و تا زمانیکه انقلاب و آرمانهای حضرت امام(ره) و فرامین رهبری هست فتنه های دیگری نیز در راه هستند و مسلمانان باید هشدار و بیدار و آگاه باشند که دشمنان مانند گرگی در لباس میش دوستانه وارد کشور نشوند.
وی معترضان به نتایج انتخابات را بنیانگذاران فتنه عنوان کرد و گفت: فتنه گران علیه جمهوری اسلامی ایران در تیرماه ۱۳۷۸ نیز فتنه انگیزی کرده بودند همانند فتنه اسیدپاشی های اخیر که به نوبه خود نیز فتنه ای دیگر علیه کشورمان بود.
قاضی پور اظهار کرد: از آنجایی که تاکنون با بنیانگذاران فتنه هیچ برخوردی صورت نگرفته است باید بدانیم که دشمن بیکار ننشسته و همیشه برای ضربه زدن به ایران منتظر فرصت است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حماسه نه دی به تمام دنیا ثابت کرد که دشمنان کور خوانده اند مردم ایران، ولایت مدار و تابع رهبری هستند و از کشور و ناموس شان دفاع می کنند و اجازه نمی دهند هر خودفروخته ای در امور کشورشان دخالت کند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۱۴ ق.ظ

دیدگاه


+ 9 = پانزده