اصحاب فرهنگ و هنر متضرر از کرونا اطلاعات خود را ثبت کنند

اصحاب فرهنگ و هنر متضرر از کرونا اطلاعات خود را ثبت کنند

آراز آذربایجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای که از شیوع بیماری کرونا متضرر شده اند، اطلاعات خود را در سامانه وزارت فرهنگ ثبت‌نام کنند.
حجت‌الاسلام ناصرخدایاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد در صورتی که متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت هستند، باید با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس www.farhang.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.
وی تاکید کرد: طبق زمان‌بندی اعلام شده، رسته‌های هنری در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت، فرهنگی در روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت و رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی اظهار داشت: ثبت‏‌نام با درج کد ملی و شماره تلفن همراه اختصاصی متقاضی امکان‌پذیر است.
وی با اشاره به فرآیند ثبت‌نام درخواست متقاضیان، بیان کرد :مراجعه به سامانه و ثبت کد ملی و شمراه همراهی که متعلق به همان کد ملی است، دریافت نام کاربری با نام شمراه همراه متقاضی و رمز عبور اختصاصی از سامانه، ورود به سامانه با نام کاربری و کلمه رمز عبور و تکمیل فرم اشخاص حقیقی و یا حقوقی بر مبنای نوع فعالیت که در سامانه ارائه شده، مراحل این فرایند است.
در حال حاضر با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا وضعیت معیشتی برخی از هموطنان ما را تحت تاثیر قرار داده لذا جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند گسترش فرهنگ انفاق و ایثار است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۹ ق.ظ

دیدگاه


هفت × = 14