استقبال از جشن انقلاب با افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۴۸ طرح عمرانی

استقبال از جشن انقلاب با افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۴۸ طرح عمرانی

آرازآذربایجان،معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام دهه فجر یک هزار و ۸۴۸ طرح عمرانی در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک هزار و ۸۴۸ طرح عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
یاسر رهبردین با اعلام اینکه اولویت انجام طرح‌های عمرانی در استان تکمیل طرح‌های نیمه تمام است افزود: بهره‌مندی ۱۰۰ روستا از پوشش اینترنت، ۸۲ کیلومتر راه روستایی، ۶۵ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی، ۱۸۸ کلاس درس جدید، آبرسانی به ۵۲ روستا، ۱۳ باب سالن ورزشی، ۶۴ طرح هادی روستایی، گازرسانی به ۱۴۳ روستا و ۲۰ واحدبهداشتی درمانی از جمله طرح‌های افتتاحی در این ایام است.
وی خاطر نشان کرد کرد: به میمنت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۱ طرح عمرانی نیز با اعتبار دو هزار و ۵۳۴ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان کلنگ زنی می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در این مدت، ۷۹ پروژه اقتصادی با اعتبار بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی عملکرد دولت سیزدهم در استان در دو سال گذشته را برشمرد و گفت: احداث ۷۹۳ کلاس درسی، احداث ۳۸۵ کیلومتر راه روستایی، ۱۳۷ کیلومتر راه اصلی و ۹۶ کیلومتر بزرگراه، اتصال ۴۱۲ روستا به اینترنت، احداث ۵۱ سالن ورزشی و آبرسانی به ۲۰۲ روستا و اجرای ۶۹۶ طرح هادی روستایی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در دو سال گذشته در استان آذربایجان غربی بوده است.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 2 =