- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

استقبال از جشن انقلاب با افتتاح و کلنگ زنی ۱۸۴۸ طرح عمرانی

Posted By admin On بهمن ۱۲, ۱۴۰۲ @ ۱۱:۲۸ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: همزمان با ایام دهه فجر یک هزار و ۸۴۸ طرح عمرانی در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک هزار و ۸۴۸ طرح عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۹۵۳ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
یاسر رهبردین با اعلام اینکه اولویت انجام طرح‌های عمرانی در استان تکمیل طرح‌های نیمه تمام است افزود: بهره‌مندی ۱۰۰ روستا از پوشش اینترنت، ۸۲ کیلومتر راه روستایی، ۶۵ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی، ۱۸۸ کلاس درس جدید، آبرسانی به ۵۲ روستا، ۱۳ باب سالن ورزشی، ۶۴ طرح هادی روستایی، گازرسانی به ۱۴۳ روستا و ۲۰ واحدبهداشتی درمانی از جمله طرح‌های افتتاحی در این ایام است.
وی خاطر نشان کرد کرد: به میمنت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹۱ طرح عمرانی نیز با اعتبار دو هزار و ۵۳۴ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان کلنگ زنی می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در این مدت، ۷۹ پروژه اقتصادی با اعتبار بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی عملکرد دولت سیزدهم در استان در دو سال گذشته را برشمرد و گفت: احداث ۷۹۳ کلاس درسی، احداث ۳۸۵ کیلومتر راه روستایی، ۱۳۷ کیلومتر راه اصلی و ۹۶ کیلومتر بزرگراه، اتصال ۴۱۲ روستا به اینترنت، احداث ۵۱ سالن ورزشی و آبرسانی به ۲۰۲ روستا و اجرای ۶۹۶ طرح هادی روستایی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در دو سال گذشته در استان آذربایجان غربی بوده است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%b4%d9%86-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%aa%d8%a7%d8%ad-%d9%88-%da%a9%d9%84%d9%86%da%af-%d8%b2/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.