طی تفاهم نامه امضا شده

ارومیه میزبان بیست‌ و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا شد

ارومیه میزبان بیست‌ و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا شد

آرازآذربایجان،آذربایجان غربی با امضای تفاهم نامه بین استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران میزبانی بیست‌ و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به آذربایجان‌غربی واگذار شد.
رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران،یکشنبه ۲۱ خرداد در جلسه شورای ورزش آذربایجان ‌غربی که با موضوع میزبانی رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا در ارومیه برگزار شد، با ابراز خرسندی از میزبانی شهر ارومیه در رقابت‌های آتی والیبال قهرمانی آسیا گفت: این شهر، پایتخت والیبال آسیاست و حق بزرگی بر گردن این رشته ورزشی در کشور دارد.
محمدرضا داورزنی افزود: جدیت مسوولان استانی در کسب میزبانی و فراهم کردن شرایط و همچنین علاقه مندی مردم استان انگیزه را در فدراسیون ایجاد کرد که میزبانی این رقابت‌ها به ارومیه داده شود.
وی اضافه کرد: ارومیه در سنوات قبل هم میزبانی مسابقات مختلف والیبال را عهده دار بود و در این میزبانی‌ها هم سربلند بیرون آمده است.
رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از پیگیری استاندار آذربایجان‌غربی ابراز اطمینان کرد که این رقابت‌ها هم به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
داورزنی با اشاره به اینکه حضور تیم قدرتمند والیبال در میزبانی از رقابت‌های مختلف و همچنین رقابت با کشورهای دیگر پیام بسیار روشنی برای دنیا دارد، ادامه داد: ایران با وجود تحریم و محدودیت‌های چهار دهه‌ای در رقابت‌های مختلف ورزشی حضوری قوی داشته‌ که نشان دهنده قدرت کشورمان با وجود همه محدودیت‌هاست.
وی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا جزء معتبرترین بازی‌ها در والیبال است که دنبال این هستیم که در آن قهرمان هم شویم.
داورزنی گفت: در این دوره ۲۱ تیم ثبت نام کرده بودند که حضور ۱۸ تیم‌ قطعی شد و این نشان می‌دهد ارومیه میزبان یکی از بهترین دوره‌های این رقابت‌ها خواهد بود.
رییس فدراسیون والیبال با بیان اینکه رنکینگ بالاتر در کنار انتخابی المپیک ۲ روش حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است، یادآور شد: مسابقاتی که در ارومیه برگزار خواهد شد، امتیازی برای کسب رنکینگ‌ بالاتر خواهد داشت.
این رقابت ها از ۲۷ مرداد تا ۴ شهریورماه با شرکت ۱۸ تیم در ارومیه برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۵ ب.ظ

دیدگاه


7 + سه =