فرمانده مرزباني آذربايجان غربي:

ارتقاء سطح امنیت مهمترین ماموریت مرزبانان است

ارتقاء سطح امنیت مهمترین ماموریت مرزبانان است

گروه خبر: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: ارتقاء سطح امنیتی مناسب در مرزها طی ایام انتخابات کشوری را از اولویت های کاری مجموعه مرزبانی استان عنوان کرد.
به گزارش آراز آذربایجان، فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده سپاه شهدای استان با اشاره به ضرورت برقراری امنیت انتخابات پیش رو در مناطق مرزی اظهار داشت: برما واجب است تا با همکاری هم و با کمک بسیج مناطق مرزی ، بتوانیم امنیت انتخابات را تضمین کنیم تا مردم اگاه ما با حضور در پای صندوقهای اخذ رای ، شاهد انتخابات امن در مناطق مرزی باشند.
فرمانده سپاه شهدا استان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از این دیدار تعاملی عنوان داشت:با تمام توان آماده همکاری در ایام انتخابات بوده تا ،مردم فهیم استان بتوانند برگ زیرنی در کارنامه خود داشته باشند.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود شرکت عموم مردم در انتخابات را امری مهم عنوان کرد و بیان داشت:دشمنان بر این باوردند که مردم به موضوع انتخابات بی میل و بی اهمیت بوده غافل از اینکه مردم آگاه و ولایی کشور مان با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری حضور گسترده و همه جانبه را ارائه کرده و دشنمان را از رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می گذارند.
سردار رشیدیان ارتقاء سطح امنیتی مناسب در مرزها طی ایام انتخابات کشوری را از اولویت های کاری مجموعه مرزبانی استان عنوان کرد.
وی عمده ترین ماموریت مجموعه مرزبانی استان در شهرستان های مرزی را ایجاد بستر امنیتی مناسب و ارتقاء آن در محدوده مرزها طی ایام انتخابات دانست و گفت:تمهیدات خاصی در خصوص ارتقاء ضریب امنیتی مناسب در شهرستانهای مرزی پیاده شده و مجموعه مرزبانی استان با تمام قوا مصمم است تا با اتخاذ تدابیر لازم بتوانیم ضمن ارتقاء ضریب امنیتی مرزها فضایی امن برای عموم مردم و مرزنشینان جهت انجام انتخابات سالم داشته باشیم.
فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد:امروزه کشورمان با اتکا به جوانان فهیم و موفق خود پیشرفتهایی را در ادوار مختلف بدست آورده که این موضوع برای برخی کشورما ناخوشایند بوده و بایستی با شناخت کامل از مسائل داخلی و کشورهای همسایه این موفقیتها را پی در پی ادامه دهیم .
این مسئول مرز را یکی از دروازه های اصلی داد و ستد کشورها عنوان کرد و گفت:ورد و خروج غیر قانونی کالاهای قاچاق به کشور باعث تضعیف شدن امنیت داخلی و کاهش توسعه اقتصادی شده و نیز لطمه با مراکز تولیدی کشور شده که شما جوانان با آگاهی کامل و با حفظ وحدت ، پدیده قاچاق کالا وارز را ریشه کن کنیم.
وی همچنین امنیت را یکی از اساسی ترین و اصلی ترین نیاز یک کشور عنوان کرد و بیان داشت :در راه به دست آوردن این امنیت کشورمان در دوره های مختلف شهدای زیادی را تقدیم کرده چراکه امنیت ضامن رشد اقتصادی بوده و بایستی با مشارکت همه احاد مردم و با قدرت و قوت خود از مملکت اسلامی خود مراقبت کنیم.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۶:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


دو × = 8