فرمانده قرارگاه شمالغرب نيروي زميني ارتش:

ارتش مقتدرانه دست متجاوزان را از ایران اسلامی قطع خواهد کرد

ارتش مقتدرانه دست متجاوزان را از ایران اسلامی  قطع خواهد کرد

گروه خبر:فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش برای دفاع از نظام اسلامی با هیچ کس تعارف نداشته و قاطعانه و مقتدرانه دست هر تجاوزگری را از ایران اسلامی قطع خواهد کرد.امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی در گفت‌وگو با آراز آذربایجان، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که کینه دشمن نسبت به نظام اسلامی کینه دیرینه است و تنها ابزاری که می تواند در مقابل تهدیدات دشمن مقاومت و ایستادگی کنیم بنا به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی که در آخرین دیداری با کارکنان سپاه پاسداران بیان فرمودند تنها عامل رفع تهدید نظامی دشمن ایجاد اقتدار دفاعی و نظامی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون اقتدار لازم در پیکره نیروهای مسلح اعم از بسیج، سپاه و ارتش ایران اسلامی سبب ایجاد رعب و وحشت در وجود دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده استکبار جهانی خاضانه بودن خود را در برابر قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایران اسلامی مشخص و هیودا است.
شرفی افزود: اگر امروز دشمنان تهدیدات خود را عملی نمی کنند به واسطه اقتداری است که بین نیروهای مسلح کاملا وجود دارد .
فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: برای پاسداری از نظام اسلامی باید مجاهدت کرد و برای این جانفشانی در راه پاسداری از نظام انقلاب اسلامی باید رویکرد انقلابی و رویکرد جهادی در نیروهای مسلح وجود داشته باشد.این مسئول ادامه داد: در حال حاضر جوانان ما برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(س) داوطلبانه و به صورت خودجوش آماده جانفشانی هستند مدافع حرمی که به شهادت می رسند مطلق به نسل کنونی هستند، آنان درس های خود را از حماسه های دفاع مقدس آموختند.شرفی افزود: دستاوردهای دفاع مقدس در افزایش استقامت و مقاومت جوانان نسل کنونی بسیار تاثیر بسزایی داشته است، وقتی می گوییم یاد دفاع مقدس نباید از یاد برود بخاطر این است که ارزش های ناب اسلامی را به جوانان جامعه عرضه می¬کند.
وی گفت: مقدس بودن هشت سال جنگ تحمیلی بخاطر معنویتی است که رزمندگان اسلام در مبارزه با بعثی ها عراقی به دست آوردند، ایران اسلامی در مجموع ۲۲۰ هزار شهید والامقام در طول هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است.
فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز ثمره خون شهدا سربلندی نظام انقلاب اسلامی و اقتداری است که در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.
این مسؤول تاکید کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی برای دفاع از نظام اسلامی با هیچ کس تعارف نداشته و قاطعانه و مقتدرانه دست هر تجاوزگری را از ایران اسلامی قطع خواهد کرد.
این مسؤول خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد امنیت پایدار در مرزهای کشور هستیم و امنیت به وجود آمده به برکت وجود رهبر انقلاب اسلامی و آمادگی و گوش به فرمان بودن جوانان مومن جامعه به وجود آمده است و این امنیت سبب شده که ایران به عنوان امن ترین کشور دنیا شناخته شود.وی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس هفته گرامیداشت ارزش_های شهدا، جانبازان و رزمندگان است و به عنوان حساس‌ترین برهه تاریخ پرافتخار مردم در دوران دفاع مقدس رقم خورده است.فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اهمیت دادن به ارزش های دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس سبب شده که نسل حاضر آماده جانفشانی برای سربلندی انقلاب اسلامی ایران هستند دلیل به جود آمدن چنین تفکری ناشی از دستاوردهای است که در طول هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.
این مسئول، انتقال روحیه شهادت طلبی به جوانان را یکی دیگراز دلایل مهم جانفشانی جوانان نسل کنونی برای نظام انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: این روحیه نشات گرفته از بیانات گهربار مقام معظم رهبری است.
این مسئول گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از نظر اعتقادی و ایمان در کل دنیا بی نظیر بوده زیرا که این نیروها با جان و دل برای دفاع از نظام انقلاب اسلامی مجاهدت می کنند و به عنوان مردمی ترین نیروهای نظامی در کل دنیا هستند.
شرفی به برگزاری سان رژه در شهرستان های مهاباد، نقده و پیرانشهر، سلماس و خوی اشاره کرد و گف: امسال شاهد حضور پرقدرتمند نیروهای مسلح استان در مراسم رژه بودیم که با اقتدار و نظم مایه یاس را در دل بدخواهان نظام انقلاب اسلامی به وجود آوردند.
شرفی افزود: نظم و اقتدار نیروهای دلیر نیروهای مسلح در آذربایجان غربی در مراسم رژه نقطه امید را در دل کسانی که دوستدار نظام انقلاب اسلامی به وجود آورد و موجب شادی مردم شهرستان های مختلف آذربایجان غربی شد.
وی ادامه داد: امسال شاهد برگزاری طولانی_ترین مراسم رژه در شهرستان های آذربایجان غربی نسبت به سال های گذشته بودیم، در این مراسم انواع تجهیزات نیروهای مسلح و همچنین نیروهای انسانی با صلابت در معرض دید مردم آذربایجان غربی قرار گرفت.
وی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس به تعداد ۴۲ غرفه در محل باغ موزه دفاع مقدس شهرستان ارومیه خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه در خصوث فناوری نظامی فرهنگی، مخابراتی، بهداشت و درمان از آغاز هفته مقدس تا هفتم مهرماه هر روز در معرض دید عموم بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
فرمانده قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه های تاثیر موثری بر روحیه عموم گذاشته و سبب ایجاد روحیه مضاعف شهادت طلبی در آنان می شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۹ ق.ظ

دیدگاه


− 4 = یک