جشن عاطفه ها در مدارس ارومیه برگزار شد

جشن عاطفه ها در مدارس ارومیه برگزار شد

آیین مهر عاطفه‌ها با حضور مسئولین استانی و حضور پرشور دانش آموزان در مدرسه شهید حبیب زاده ناحیه ۲ ارومیه برگزار شد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی دراین مراسم گفت: با برگزاری بیست و سومین جشن عاطفه ها در مدارس آیین زندگی, اخلاقی و خدایی تمرین می شود که به وسیله آن می توان بندگی الهی را بهتر ترسیم کرد.
قدرت الله قاشمی هدف از برگزاری جشن عاطفه ها احیای ارزش های دینی و توسعه فرهنگ انفاق و احسان و نیکوکاری در جامعه دانست و افزود: هرعملی که مارا به مبدا آرامش نزدیک تر کند نیکی است و جشن نیکوکاری و عاطفه ها می تواند به ما گوشزد کند که خوشبختی دو طرفه است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه مدارس ما باید مدارس زندگی باشد نه مدارس صرفا علمی اظهار کرد: تمام اعمال ما مانند نامه ای است که به سوی خداوند ارسال می کنیم و برای رسیدن به آرمان های زندگی باید نیکوکاری کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این خصوص گفت: در این مرحله که در مدارس استان به اجرا در آمد، ۲۵۰ هزار دانش آموز، پاکت های پول خود را به مدیران مدارس تحویل دادند.
عزیز سهندی افزود: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه برای کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه در نظر گرفته می شود و در صورت نبود دانش آموز نیازمند در مدرسه، این کمک ها به دانش آموزان نزدیک ترین مدرسه اهدا می شود.
وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به جمع آوری ۳۸ میلیارد ریال در این مرحله از جشن عاطفه ها در این استان، اضافه کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه ها که سال جاری برگزار شد، مردم استان با حضور در پایگاه های کمیته امداد ۱۹ میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند این استان کمک کرده بودند.

منبع:مهر

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


هشت + 6 =