فرمانده قرارگاه منطقه اي شمالغرب ارتش:

ارتش دژ مستحکمی در برابر تهدیدات دشمنان است

ارتش دژ مستحکمی در برابر تهدیدات دشمنان است

گروه گزارش : فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با ساختار جدید، چابک و به روز پاسخگوی تمام تهدیدات در حوزه های امنیتی و نظامی در بحث منطقه ای و فرامنطقه ای خواهد بود، گفت: همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم سان و رژه در ۲۰ شهرستان ۵ استان منطقه شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود.
به گزارش آرازآذربایجان ، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب در تثبیت و حفظ انقلاب و نظام نقش به سزایی داشته و امروز در تولید امنیت پایدار در تمامی عرصه‌ها موثر بوده است.
وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ارتش تولد تازه ای پیدا کرد و از ارتش تکلیف ‌مدار به ارتشی با مکتب انقلابی و جهادی تمام و کمال در خدمت نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت، تصریح کرد: ارتش همواره به‌عنوان دژ مستحکمی در برابر تهدیدات دشمنان بوده و نقش به سزایی در حفظ نظام و انقلاب در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان ایفا می کند.
حاجیلو با یادآوری اینکه طی ۸ سال دفاع مقدس ۶۰ کشور علیه نظام متحد شدند که انقلاب را با شکست مواجه کنند ولی با جانفشانی نیروهای مسلح ناکام ماندند، متذکر شد: در بحث تولید داعش در منطقه نیز بیش از ۴۰ کشور توان خود را روی هم گذاشتند تا عنصر نامطلوب داعش را تولید و سازماندهی نمایند و علیه اسلام به کار گرفتند که در این حوزه نیز با توان نیروهای مسلح و هدایت های مقام معظم رهبری، طومار داعش درهم پیچیده شد.
وی با تاکید بر اینکه اگر اراده جمهوری اسلامی نباشد هیچ اتفاق خاصی در منطقه رخ نخواهد داد، ادامه داد: در ارتش جمهوری اسلامی؛ ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری وجود داشته و یک شاخص و معیار این بوده که هر قلم و حرکتی که منجر به تقویت نظام شود و خروجی آن خشم و عصبانیت آمریکا باشد، قطعا آن حرکت مورد رضایت خداوند خواهد بود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه اقدامات درست سپاه عنوان کرد و گفت: در مجموعه جمهوری اسلامی همه پاسدار حریم امامت و ولایت هستیم و دشمنی آمریکا با سپاه در واقع دشمنی با مجموعه جمهوری اسلامی ایران است.
حاجیلو ابراز داشت: هرکجا بعد از پیروزی انقلاب، بحرانی در کشور بوجود آمده قطعا صدای ارتش اولین صدا بوده که به دنبال امدادرسانی بوده اند و با تمام تجهیزات و امکانات در مناطق سیل زده و زلزله زده حاضر بوده و نقش به سزایی در امدادرسانی داشته‌اند.
وی در پایان به برنامه های گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره و اعلام کرد: حضور در نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست خبری، سخنرانی در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری مسابقات ورزشی و مراسم سان و رژه در ۲۰ شهرستان ۵ استان شمال غرب کشور از جمله برنامه ها به شمار می رود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴ ق.ظ

دیدگاه


+ پنج = 7