اختصاص ۵۴۹ صندوق رای برای انتخابات اسفند در شهرستان ارومیه

اختصاص ۵۴۹ صندوق رای برای انتخابات اسفند در شهرستان ارومیه

آرازآذربایجان،فرماندار شهرستان ارومیه گفت: در انتخابات اسفند ماه امسال برای اخذ آرای مردم در حوزه انتخابیه ارومیه ۵۴۹ صندوق رای در مناطق شهری و روستایی در نظر گرفته شده است.
فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در انتخابات اسفند ماه امسال برای اخذ آرای مردم در حوزه انتخابیه ارومیه ۵۴۹ صندوق رای در مناطق شهری و روستایی در نظر گرفته شده است که از این تعداد ۵ صندوق برای اخذ آرای هموطنان مسیحی آشوری و کلدانی و یک صندوق نیز برای هموطنان مسیحی ارمنی در نظر گرفته شده است.
غلامحسین عماری به اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ارومیه را تشریح کرد واز تشکیل ۵ هیات اجرایی اصلی در مرکز و فرعی در بخش‌های شهرستان ارومیه خبرداد.
این مقام اجرایی افزود: در طول مدت نام نویسی از داوطلبان ۲۸۴ نفر از حوزه انتخابیه ارومیه برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرده بودند که ازاین تعداد صلاحیت ۲۰۵ نفر توسط هیئت اجرایی تایید شد.
وی با بیان اینکه امنیت، سلامت و مشارکت اصول اساسی در انتخابات پیش رو می‌باشد و با تلاش‌های شبانه روزی و برنامه ریزی‌های کارشناسی شده در حال پیگیری است، ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رای شاهد حماسه دیگری از مشارکت ملت ایران در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌وشد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴ ق.ظ

دیدگاه


هفت × = 56