مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي مطرح کرد

اجرای طرح ملی قبض سبز طرحی ماندگار در راستای تحول دیجیتال

اجرای طرح ملی قبض سبز طرحی ماندگار در راستای تحول دیجیتال

گروه خبر: همزمان با سیزدهمین هفته از پویش هر هفته الف- ب- ایران یک هزار و ۱۴۲ پروژه توسعه‌ای به ارزش ۴ هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال در شرکت‌های توزیع منطقه ۲ کشوری در ارتباط ویدیو کنفرانسی مستقیمی که از محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با وزیر نیرو برقرار بود به بهره برداری و کلنگ زنی رسید.
به گزارش آرازآذربایجان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به نمایندگی از ۹ استان منطقه ۲ کشوری در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: بخش توزیع نیروی برق در چند ماهه گذشته شاهد تحولات اساسی برای تغییر روش های سنتی به نوین و بهره گیری از فناوری های جدید و تحول دیجیتال در صنعت توزیع نیروی برق بوده است که عمده این تحولات ناشی از رویکرد وزارت نیرو و اهتمام آن برای ارائه خدمات به مشترکین بوده است.
وی در ادامه افزود: شرکت های توزیع نیروی برق منطقه ۲ شامل شرکت های توزیع آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و تبریز است که بیشترین تعداد پروژه های افتتاحی مربوط به شرکت های توزیع زنجان، اردبیل و آذربایجان غربی می باشد.
* اجرای طرح ملی قبض سبز طرحی ماندگار در راستای تحول دیجیتال
حسن بکلو طرح قبض سبز را طرحی تحول بخش در راستای اجرای دولت الکترونیک دانست و اضافه کرد: اجرای طرح ملی قبض سبز از جمله طرح های ماندگار در توسعه دولت الکترونیک بوده که در زمان کوتاه اجرای آن با موفقیت های طرح، گام موثری در راستای تحقق دولت الکترونیک برداشته شد. وی همچنین خاطر نشان کرد: طرح ملی قبض سبز علاوه بر تحقق اهدافی مانند تحول دیجیتال در ارائه خدمات به مشترکین برق دارای جنبه های مختلف دیگری است که با اجرای آن سالانه از قطع ۱۲ هزار درخت جلوگیری می شود که کمک حال محیط زیست و طبیعت بوده و از هدر رفت ۳هزار میلیارد ریالی در منابع مالی صنعت برق نیز جلوگیری می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: از دیگر طرح های ارزشمند وحرکت جهادی که همه شرکت‌های توزیع برای اجرای آن به صورت جدی برای افزایش رضایت مشترکین بسیج شده اند طرح ملی مدیریت ولتاژ تحت عنوان طرح ملی چاوش است.
در ادامه آئین افتتاح پروژه‌های توسعه‌ای شرکت‌های توزیع برق کشور به صورت ویدئوکنفرانس، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: ۴ هزار و ۲۹۷ پروژه در ۵ منطقه تقسیم شده شرکت های توزیع کشور به صورت همزمان با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح است.
رخشانی‌مهر با بیان اینکه یک هزار و ۱۴۲ پروژه با اعتبار ۴هزار و۴۰۹ میلیارد ریال در منطقه دو افتتاح شد گفت: در سایر ۴منطقه نیز به فراخور اولویت و اهمیت پروژه های مهم و چشمگیری افتتاح شده اند که با افتتاح این پروژه‌ها ۷۲۱ هزار مشترک به بخش توزیع برق کشور اضافه شد و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته امسال شاهد کاهش خاموشی باشیم.
وی از پرداخت ۱۰۷ درصدی وصول مطالبات معوق مشترکین خبر داد و افزود: قبل از اجرای طرح ملی قبض سبز و وجود قبوض کاغذی به طور متوسط ۶۰ درصد معوقات وصول می شد که اجرای قبض سبز باعث شد این میزان به ۸۰ درصد وصول مطالبات بدون وجود قبوض کاغذی افزایش یابد.
گفتنی است پویش سراسری “هرهفته الف- ب- ایران” از شهریور امسال از استان تهران کلید خورده و در ۳۱ استان کشور طرح‌های مهم و زیربنایی آب و برق با محوریت امیدآفرینی و رفع محرومیت از نقاط مختلف کشور تا پایان امسال به صورت هفتگی افتتاح شود.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۹:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


پنج × = 10