فرمانده سپاه شهداي آذربابجان‌غربي:

اجازه نمی دهیم اقلیم کردستان مقرحملات تروریستی علیه مرزهای ما شود

اجازه نمی دهیم اقلیم کردستان مقرحملات تروریستی علیه مرزهای ما شود

گروه خبر: فرمانده سپاه شهدای آذربابجان‌غربی با بیان اینکه اجازه نمی¬دهیم اقلیم کردستان مقر حملات تروریستی علیه مرزهای ما شود گفت: برای نظام جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست که اقلیم کردستان عراق به پناهگاه ضدانقلاب در منطقه تبدیل شود و تروریست‌ها از آنجا برای استقرار و طرح‌ریزی عملیات علیه ما استفاده کنند.
به گزارش آرازآذربایجان ، سردار حبیب شهسواری اظهار داشت: نیروهای ضدانقلاب در داخل خاک اقلیم کردستان عراق و در دل کوه‌ها مستقر شده‌اند و به صورت علنی با نظام جمهوری اسلامی و اتحاد کشورهای همسایه مبارزه می‌کنند.
وی با اشاره به برخورد قاطعانه با اقدامات تروریستی گروهک‌های معاند، افزود: عبور از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای نیروهای ضدانقلاب به خواب ابدی تبدیل خواهد داشت مگر اینکه پیکر بی‌جان آنان در منطقه پیدا شود.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران با قدرت تمام هرگونه خودنمایی برای این گروهک‌ها که اغلب دست‌نشانده و جیره‌خوار اسکتبار جهانی هستند را به رویایی برای آنان مبدل خواهد کرد.
وی با اشاره به حادثه تروریستی پیرانشهر و شهادت سه نفر از نیروهای جان‌برکف سپاه ادامه داد: عملیات تروریستی یک اقدام ناجوانمردانه است که هیچ وقت باعث کاهش ضریب ناامنی در کشور نمی‌شود.
سردار شهسواری تاکید کرد: آذربایجان‌غربی با وجود داشتن ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه و وجود انواع گروهک‌های ضدانقلاب در اطراف خود جزء استان‌های امن کشور محسوب شده و این خطه توسط نیروهای جان‌برکف و مرزداران غیور منطقه به خوبی حفاظت می‌شود.وی بیان کرد: یکی از شهدای این حمله تروریستی از نیروها و رزمندگان بومی و عشایر منطقه است که ۳۷ سال برای برقراری و پایداری امنیت خالصانه تلاش کرد و بالاخره جان خود را فدای نظام و این مرز و بوم کرد.
سردار شهسواری با بیان اینکه عملیات تلافی‌جویانه علیه این گروهک به صورت کوبنده انجام شد، گفت: دشمنان نظام و اسلام در هر کجای این دنیا که باشند از تیررس نیروهای سپاه و بسیجی در امان نخواهند بود و باید همواره منتظر عواقب این‌گونه حرکت‌های ناخردمندانه خود علیه رزمندگان اسلام باشند.
بعد ازظهر سه‌شنبه هفته? گذشته? / ۱۸ تیرماه / ‏در یک حمله تروریستی در پیرانشهر سه نفر از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند و یک نفر نیز زخمی شد.
این حمله تروریستی در خروجی پیرانشهر به سمت سردشت اتفاق افتاد و حاصل احمدی (ایلخانی)، ستار پیروتی، امید ملازاده در این حمله به جمع یاران شهیدشان پیوستند و »شورش قادری« نیز مجروح شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰ ق.ظ

دیدگاه


نُه × 1 =