رييس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداري اروميه:

اجازه فعالیت به رانندگان واکسن‌نزده در ارومیه داده نمی‌شود

اجازه فعالیت به رانندگان واکسن‌نزده  در ارومیه داده نمی‌شود

گروه خبر: رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی شهری گفت: اجازه فعالیت به رانندگان واکسن نزده داده نمی شود.
به گزارش آراز آذربایجان، ناصر سعید آبادی افزود: درصورت عدم رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های اعلامی ستاد کرونا توسط رانندگان، قانون های لازم اعمال و از فعالیت رانندگان جلوگیری می شود.وی با اشاره به بخشنامه های دریافتی از وزارت کشور در این خصوص اضافه کرد: ارایه خدمات، صدور و تمدید مجوز فعالیت رانندگان حمل ونقل مسافر درون شهری شهری منوط به ارائه کارت واکسیناسیون کرونا است.
رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از رانندگان که واکسن نزده اند درخواست کرد که نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.
سعیدآبادی ازتمام رانندگان و فعالان حمل ونقل بار ومسافر درون شهری و فعالان پایانه های مسافربری درخواست کرد که از ماسک استفاده و پروتکل های بهداشتی و محدودیت های ظرفیت اعلامی را رعایت کنند.وی بیان کرد: مسافران درون شهری نیز هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی و در ایستگاه های شهری از ماسک استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
وی گفت: شهروندان می توانند درصورت مشاهده هرگونه عدم رعایت موارد بهداشتی توسط فعالان حمل ونقل شهری مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه یا شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۹۱۴۹به سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گزارش کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


7 − هفت =