معاون بازرگاني سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

آغاز توزیع اقلام نذری

آغاز توزیع اقلام نذری

گروه خبر: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: امسال در ماه محرم مشکلی از بابت تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز نذری مردم وجود ندارد.
محمد دهقان در گفت‌وگوی اختصاصی با بیان اینکه این اقلام بدون هیچ گونه محدودیتی در سطح استان توزیع می شود افزود:با توجه به تدابیر صورت گرفته پیش بینی می شود مشکلی در خصوص توزیع این کالاها در ماه محرم نداشته باشیم.
وی از آغاز توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم برای امر خیر احسان و نذر در ایام محرم و صفر خبر داد و اظهارداشت: توزیع این اقلام از هفته جاری آغاز شده و تا ۲۲ همین ماه ادامه می?یابد.
دهقان اضافه کرد: به منظور تسهیل در امر تهیه کالاهای اساسی، طی هماهنگی های صورت گرفته توزیع این اقلام در ۵ نقطه استان از جمله شرکت ایثار استان، فروشگاه رفاه و اتحادیه کارمندان دولت استان، فروشگاه معین واقع در شرکت غله و تعاونی روستایی شهرستان ارومیه صورت خواهد گرفت.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی یاد آور شد: در این مراکز مرغ منجمد به قیمت ۶۷ هزار ریال، گوشت قرمز ۱۹۰ هزار ریال، قند ۱۹ هزار و ۵۰۰ ریال و برنج سفید به قیمت ۲۱ هزار و ۵۰۰ ریال به مصرف کننده عرضه می شود.
دهقان افزود: افرادی که تمایل به امر خیر احسان و نذر در این ایام را داشته باشند می توانند با مراجعه به مراکز مذکور و ارائه تقاضای مورد تائید هیئت امنای مساجد نسبت به تهیه کالاهای مورد نیاز اقدام کنند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۵:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


دو × = 4