آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان

آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان

گروه خبر: رئیس سازمان صنعـت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا و افزایش نامتعارف سطح قیمت کالاهای مرسوم این ایام، طرح نظارتی ویژه شب یلدا در استان آغاز شد.
عباداله اکبری در نشست خبری با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدازاز ۲۱ آذر ماه در استان اظهارداشت: این طرح با هدف کنترل و نظارت بازار آغاز شده و تا یک دی ماه ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در طرح نظارتی ویژه شب یلدا انواع آجیل ، شیرینی و میوه از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد نظارت قرار گرفته و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد خواهد شد.
اکبری ایجاد آرامش روانی در شهروندان، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از سوء استفاده عوامل سودجو درسطح بازار را از جمله اهداف اجرایی طرح مذکور برشمرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت بر روی اجناس و نصب قیمت های تعیین شده هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات نظارتی و بازرسی درسطح واحدهای توزیع کننده به منظور حصول اطمینان از رعایت ضرایب سود مصوب تشدید شده است، یادآورشد: در این راستا علاوه بر رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفین حسب مورد برابر قوانین و مقررات جاری برخورد قانونی سریع و قاطع صورت خواهد گرفت.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


6 − چهار =