سيدعلي مختاري- رئيس سازمان جهاد کشاورزي آذربايجان غربي

آراز آذربایجان هم دوش مردم، دولت و رهبری حرکت می‌کند

آراز آذربایجان هم دوش مردم، دولت و رهبری حرکت می‌کند

در زمان حاضر که دغدغه اصلی مردم معیشت زندگی است جواب گفتن به این نیاز تنها با گفتن و نوشتن برطرف نمی‌شود چرا که شعور و آگاهی مردم آنقدر بالاست که برنامه‌های عملی و کاربردی و نمود عینی را می‌طلبد.
سازمان جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه اقتصادی اگر بخواهد فرهنگ سازی را از جهات مختلف اشتغال، معیشت شغلی و کار و تلاش را جایگزین کند باید از ظرفیت روزنامه بومی استان استفاده کند و با بهره گیری از افراد مجرب‌تر، زاویه نقد خود را مثبت‌تر و سازنده‌تر کرده و در جهت انتقال مفاهیم قابل تفهیم و عملی حرکت کند.
نقطه مثبتی که در روزنامه آراز آذربایجان وجود دارد و موجب می‌شود تا آن را متمایزتر از سایرین کند، حرکت این روزنامه بر اساس سیاست‌های دولت، نظام و رهبری و به ویژه مقام عالی استان است. باید بگویم که در زمان کنونی با توجه به نقش مهم اطلاع رسانی در جامعه، هر حرکت رسانه‌ای برای آگاه‌سازی مردمی اثربخش است و هیچ ارگانی نمی‌تواند این امر را انکار کند. در بین روزنامه‌ها نیز آرازآذربایجان به دلیل دارا بودن ویژگی منحصر به فرد خود که نخستین روزنامه بومی استان است و پویایی مطالب در مقایسه با سایر نشریات در آن فراوان است، به خوبی توانسته تا علاوه بر جذب متقاضیان بسیار به خصوص در بخش کشاورزی، نیازها را به جامعه تولید انتقال دهد.
آذربایجان غربی با توجه به دارا بودن امتیاز قطب کشاورزی کشور و قرار گیری بسیاری از نیازهای جامعه در این بخش، همگی عزم بر این داریم تا برای پویایی اشتغال استانمان به ویژه در بخش کشاورزی تلاش کنیم.
علاوه بر این در صنعت استان نیز، صنایع وابسته به کشاورزی است بر این اصل، از حیث اینکه روزنامه‌هایی مانند آرازآذربایجان در این راستا هم دوش و همگام با سیاست‌های کشوری و دولت است و به ویژه دغدغه مهم دولت تدبیر و امید نیز که ساماندهی اقتصادی در کشور است که همان دغدغه مقام معظم رهبری است امیدواریم با اهتمامی بیشتر از گذشته بتوانیم مطالب مربوط به بخش کشاورزی که همان پایدار نگه‌داشتن بخش کشاورزی استان است، قدم برداریم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


5 + نُه =