دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه باکرونا در استان:

آذربایجان غربی ۴ شهر زرد کرونایی دارد

آذربایجان غربی ۴ شهر زرد کرونایی دارد

آرازآذربایجان،دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه باکرونا در آذربایجان غربی گفت: ۴شهرستان به رنگ زرد کرونایی است.

دکتر سید جلیل موسوی با اشاره به آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی استان تصریح کرد: در حال حاضر شهرستانهای خوی، پلدشت، چایپاره و شوط زرد و مابقی شهرستانهای استان آبی کرونایی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مراجعین و بستری های کرونایی در استان افزود: تعداد مراجعین سرپایی به مراکز درمانی استان از ۲۵ نفر به طور میانگین در طول دو هفته گذشته به ۱۴ نفر در هفته اخیر رسیده، همچنین بستری های کل نیز از ۹۸ نفر به ۹۲ نفر کاهش یافته است.

دکتر موسوی گفت: در حال حاضر ۱٠۴ بیمار در بخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد تست ۱۰ نفر مثبت و با تشخیص قطعی بستری هستند.

این متخصص بیماریهای عفونی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر در استان بستری شدند که خوی با ۷ نفر بستری رکوردار بستری کل در بخشهای کرونایی است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی مثبت کرونا در استان ثبت نشده است، افزود: طی بازه زمانی مذکور ۴ مورد مبتلای جدید مثبت در استان گزارش شده است.

دکتر موسوی اظهار کرد: تاکنون ۶ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۳۶۲ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است که ۸۴.۵ درصد جامعه هدف ۵ سال به بالا دوز اول، ۷۵.۷ درصد دوز دوم، ۳۴.۶ درصد دوز سوم و ۱.۶۷ درصد دوز یادآور را دریافت کردند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۱۵ ب.ظ

دیدگاه


× سه = 18