نماينده مردم اروميه در خانه ملت:

پیگیری حادثه شین آباد برگ افتخاری برای خبرنگاران محلی است

پیگیری حادثه شین آباد برگ افتخاری برای خبرنگاران محلی است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در خانه ملت گفت: پیگیری حادثه شین آباد برگ افتخاری برای خبرنگاران محلی است.
دکتر عابد فتاحی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر ضرورت رسیدگی رسانه ها به حادثه شین آباد افزود: پیگیری حادثه شین آباد برگ افتخاری برای خبرنگاران است، اگر رسانه و نمایندگان مجلس در این رابطه کوتاهی کنند به کشور و مملکت خود خیانت کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه، رسانه ها باید به اندازه ای پیگیر حادثه شین آباد باشند تا دیگر ما شاهد وقوع حادثه های تلخ این چنینی نباشیم، گفت: متاسفانه وضعیت دانش آموزان شین آبادی وخیم است، پیگیری وضعیت دانش آموزان وظیفه همگانی ما است؛ وقتی چهره های مصدوم این عزیزان را از نزدیک مشاهده کنید واقعا احساسات هر کسی جریحه دار می شود، تمامی مسوولان در این رابطه مسوولیم و باید تمامی تلاش خود را برای بهبودی وضعیت دانش آموزان و تکرار نشدن حادثه های این چنینی به کار ببریم.
وی با اشاره به نشست های تخصصی نمایندگان مجلس با سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اذعان کرد: در برخی از مناطق کشور هنوز مدارسی وجود دارند که سقف آنها چوبی می باشد و از سیستم گرمایشی غیر استاندار استفاده می کنند، باید هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود.
نمیانده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موضوع شین آباد، گفت: سوء استفاده هایی در رابطه با حادثه شین آباد در جهت ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی در حال شکل گرفتن بود که بنده نیز به ناچار در همین راستا با صدای امریکا مصاحبه ای داشتم تا ابعاد مختلف موضوع روشن شود، خوشبختانه رسانه ها تاکنون به این موضوع ورودی گسترده داشته و روشن سازی مناسبی داشته اند.
دکتر فتاحی در ادامه با تاکید بر اینکه، رسیدگی به وضعیت بچه های شین آبادی طی پروتکل امضا شده وظیفه وزارت آموزش و پرورش است، گفت: این حق دانش آموزان حادثه دیده می باشد و تا آخر عمر از این مزایا بهره مند خواهند شد.
وی همچنین با انتقاد از امنیتی جلوه دادن حادثه شین آباد گفت: این حادثه به هیچ وجه امنیتی نیست و رسیگی به این موضوع رسالت رسانه را نشان می دهد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۳ ق.ظ

دیدگاه


شش − 2 =