نماينده مردم سلماس در مجلس:

دولت اعتماد ملت را با تداوم واریز منافع افزایش نرخ بنزین جلب کند

دولت اعتماد ملت را با تداوم واریز منافع افزایش  نرخ بنزین جلب کند

گروه خبر:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت اعتماد ملت را با تداوم واریز منافع افزایش نرخ بنزین جلب کند گفت: از مردم درخواست می شود در شرایط حساس کنونی به قوای سه گانه اعتماد داشته باشند و زمینه را برای فرصت طلبان فراهم نکنند زیرا آنها همواره درصدد ایجاد جو ناآرامی در جامعه هستند.
به گزارش آرازآذربایجان ، شهروز برزگر کلشانی در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب نسبت به طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: افزایش نرخ بنزین تصمیمی است که توسط سران قوا گرفته شده و درست است اما این تصمیم بدون اطلاع قبلی به مردم عملیاتی شد.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان از زمان دقیق اعمال هدفمند کردن قیمت حامل انرژی اطلاع نداشتند، تصریح کرد: از مردم تقاضا می شود در شرایط حساس به دولت و مجلس اعتماد داشته باشند و زمینه را برای فرصت طلبان فراهم نکنند زیرا آنها همواره درصدد ایجاد جو ناآرامی در جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد دنبال فرصت هستند تا از شرایط رقم خورده سوءاستفاده کنند، ادامه داد: در واقع یکسری افرادی به صورت هدایت شده وارد صف مردم شده و دست به اقدامات خراباکارانه زده اند که آتش زدن پمپ بنزین، شکستن شیشه بانک ها و غیره از جمله اقدامات این افراد است. این افراد درصدد تنش زایی و افزایش خشونت در جامعه هستند.
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه اگر نحوه اجرا و زمان طرح مذکور با دقت نظر انجام می شد شاهد بروز مشکل نبودیم، اظهار کرد: در جلسه نمایندگان مجلس با مسئولان توضیحاتی ارائه شد که بر اساس آن تمامی منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب مردم واریز خواهد شد.
برزگر گفت: نصف جمیعت ایران وسیله نقلیه ندارند لذا اگر پیش از اعمال سیاست، مزایای آن برای مردم توضیح داده میشد، قطعا مردم درک می_کردند و فرصت سو استفاده برای برخی افراد هم پیش نمی آمد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید نظارت ها افزایش یابد تا قیمت کالاها افزایش پیدا نکند، خاطرنشان کرد: باید هر چه سریع تر منافع حاصل از افزایش نرخ بنزین به حساب مردم واریز شود تا مردم بدانند دولت در وعده خود صادق است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵ ق.ظ

دیدگاه


دو + 7 =