دبير سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان کشور:

باید رئیس جمهور با دست پر به ارومیه می‌آمد

باید رئیس جمهور با دست پر به ارومیه می‌آمد

گروه خبر:دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: بهتر بود رئیس جمهور با دستی پر به ارومیه می‌آمد تا شاید پاسخی به دستان پینه بسته کارگران و عرق‌های نافرجام کشاورزان داشته باشد.
متین منتظمی در گفت‌وگو با آرازآذربایجان اظهار داشت: بعد از انتخابات ۹۲ بسیار منتظر حضور رئیس جمهور در آذربایجان غربی بودیم تا وی قدم به آذربایجان قهرمان گذاشته و چشم مردم این خطه را که الحق در همه ادوار تاریخی کشور، خود را ثابت کرده‌اند روشن کند.
وی تصریح کرد: در این میان نمی‌دانم که چه شد که وی پس از سه سال تصمیم گرفتند در ۲۸ مین سفر استانی خود به ارومیه بیایند و این در حالی است که از نظر رئیس جمهور ارومیه در شاخصه‌های توسعه در رده‌های بسیار پایین قرار دارد.
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با بیان اینکه استان آذربایجان غربی ویژگی‌های گوناگونی دارد که شاید رئیس جمهور به دلیل مشغله بسیار آنها را فراموش کرده است، ادامه داد: باید روحانی به تمام این موارد رسیدگی کند.
این مسؤول اذان داشت: شاید آفتاب برجام آنقدر تیز بود که مقابل دیدگان رئیس جمهور را گرفته تا محرومیت‌ها و محدودیت‌ها را نبینید اما یادآوری چند نکته برای وی ضرورت خاص دارد چرا که اطرافیان رئیس جمهور زمزمه‌هایی از کاندیداتوری وی در خرداد ۹۶ دارند.
منتظمی با بیان اینکه دریاچه ارومیه مهمترین مطالبه مردم آذربایجان از رئیس جمهور بوده و هست، اعلام کرد: یکی از وعده‌های مهم رئیس جمهور در انتخابات ۹۲ بود و از آن روز مردم منتظر ماندند تا ببیند چه زمانی دریاچه ارومیه از اغما بیرون خواهد آمد.
وی اضافه کرد: اقدام دولت یازدهم در تشکیل ستاد احیای دریاچه ارومیه عالی بود ولی آیا تا به حال دولتمردان از مردم پرسیده‌اند که از عملکرد آن رضایت دارند یا نه؟
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با بیان اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه با هزینه‌های کلان فقط یک سوال برای مردم به وجود آورده است و آن اینکه، چه زمانی قرار است ریز هزینه‌های آن در اختیار مردم قرار گیرد تا بفهمند دولت از کجا آورده و به کجا خرج کرده است؟این مسؤول خطاب به رئیس جمهور گفت: البته سفر شما به ارومیه هم باعث شد تا چندین سد را باز کنند و شما بتوانید به راحتی بگویید به وعده‌هایتان عمل کرده‌اید ولی کاش در اواخر شهریور نیز سری به دریاچه نیمه جان ارومیه بزنید تا عمق فاجعه برایتان آشکار شود.
منتظمی ادامه داد: مردم امروز می‌خواستند ببینند رئیس جمهور برای مردم استان آذربایجان غربی چه کرده‌ است ولی وی فقط از آینده‌ای سخن گفت که همه انها وعده‌های سال ۹۲ وی بود، وعده‌هایی که هیچ کدام عملی نشد و این مردم همچنان منتظر هستند ببینند رئیس جمهور چه برایشان ارمغان آورده است.
وی با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی خوشحال بودند که آفتاب تابان برجام حال اقتصاد را بهتر خواهد کرد، گفت: خود رئیس جمهور نیز مستحضر است که عمده درآمد و اقتصاد این استان از راه کشاورزی است ولی وقتی کشاورزان سیب پاکستانی و محصولات فرانسوی را جای زحماتشان در بازار دیدند محصولاتشان را که با عرق جبین به دست آمده بود به رودخانه ریختند.
وی در ادامه این گفت‌‌وگو خطاب به رئیس جمهور گفت: اینجا آذربایجان است! آذربایجانی که باکری‌ها و امینی‌ها دیده و پرورش داده است ولی بهتر بود رئیس جمهور با دستی پر به ارومیه می‌آمد تا شاید پاسخی به دستان پینه بسته کارگران و عرق‌های نافرجام کشاورزان داشته باشد.
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور ادامه داد: یعد از این که رئیس جمهور فقط و فقط از وعده‌های عمل نشده خود در رابطه با راه‌آهن، دریاچه ارومیه، کشاورزی، اقتصاد و … سخن به میان آورد و آن را به آینده موکول کرد فقط یک جمله به ذهنم آمد و آن اینکه “مردم آمده بودند تا رئیس جمهور را ببینند نه کاندیدای انتخابات ۹۶ را”.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۱ ق.ظ

۲ نظر

نظر -49 - 0 از 2اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. +1

    کشاورزی رو تعطیل کنید باغداریهای چند هکتاری روستاییان وشهرنشینان مرفه رو تعطیل کنید چاههای عمیق آب رو پر کنید وسدهایی که ابش برای شستشوی حیات خونه ها وآپارتمانها و ماشینها هدر میره رو بشکنید تا بخشی ازآبهای دریاچه برگرده.فقط همین از آبهای استان خودتون هزینه کنید.نه استانهای همجوار.

  2. +1

    من آنم که رستم جهان را گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تاکی میخواهید به باکریها و…….افتخار کنید اگر باکری الان زنده بود مطمئنا مثل شماها رفتار نمی کرد شایدم اصلا اجازه ی عمل بهش نمی دادید!!!!!!

نظر -49 - 0 از 2اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


9 − = سه