اظهار نظر در ارتباط با مطلب کلاهبرداری از نوع حرفه ای

نویسنده محترم از قدیم گفته اند تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز. این چندمین باریه که این شاهکار ادبی انسانی و اخلاقی رو آپ می کنید مشخصه که واقعا حافظ منافع انسانی و آبرو و حرمت انسانها هستید و از این بابت باید آفرین گفت بهتون فقط امیدوارم جواب این چند تا سوال رو بفرمایید آیا مجوز چاپ و انتشار این گفتار انتشار عکس و ایراد اتهام رو از منابع ذیصلاح گرفته اید؟ آیا بقیه طلبکارانی که به قول شما متاسفانه مادر وی( الله اعلم) میلیون ها تومان از بازار ارومیه کلاهبرداری کرده است به شما مجوز داده اند، سنگ آنها را به سینه میزنید یا داغ یک دوربین و سیمکارت اعتباری برایتان اینقدر سنگین است که از اسم و رسم و خانه و خانواده این بنده خدا را زیر سوال میبرید؟ اینکه یکسال با شما همکار بوده و نه شناسنامه از او دیده اید و نه کارت ملی خواسته اید از عجایب روزگار است و نشان از بی اعتناییتان به همکاران و کارمندانتان دارد و اینهمه تلاش برای بی آبرو کردن یک انسان تلاشی مضاعف است برای بی اعتبار کردن خودتان! واالسلام
خواننده گرامی : از شما بعید است سنگ کلاهبردار را بر سینه تان بکوبید !حرمت کدام انسان ؟! انسانی که از صداقت آدم ها سوء استفاده می کند و رویه وی در زندگی در گوشه گوشه ایران کلاهبرداری از افرادی هست که برخی از آنان به دلیل بدهکاری در گوشه زندان هستند و وی هم اکنون قطعا در جایی از سرزمین پهناور ایران به عمل ننگین خویش ادامه می دهد!! تعجب ام از این هست که خود را بجای مدعی العموم نشاندید !از کجا می دانید روزنامه،مجوزانتشار عکس و ایراد اتهام (به زعم شما)از مراجع ذیصلاح را نگرفته است؟ وانگهی از کجا به علم یقین دست یافتید افرادی که در بازار ارومیه مورد کلاهبرداری واقع شدند مجوز کوبیدن سنگ آنها به سینه مان را ندادند؟ ! محض اطلاع شما همکار !گرامی؛بعد از انتشار مطلب و عکس فرد کلاهبردار که آمار بازدید روزانه آن مرتب در حال افزایش است افرادی از خراسان جنوبی ،ملایر،همدان ، اردبیل و …. با نگارنده تماس گرفتند و شماره همراه ارائه دادند و دربه در به دنبال وی هستند .
شما که داعیه آبرو و حرمت انسان ها را در سرمی پرورانید ای کاش حرمت انسانها و آبروو کرامت ،انسانیت و سایر واژه ها پر طمطراق اجازه می داد حال و روز برخی از افرادی را که مورد کلاهبرداری شخص مورد نظر واقع شدند را برایتان بازگو کنیم.
تخیل اختراعی انفعالی نفرمائید، آیا می پندارید اقدامات روزنامه آراز آذربایجان بخاطر دوربین دست دوم پنج میلیون ریالی و یا سیم کارت اعتباری ۲۰ هزار ریالی است ؟ اولا هنوز هم برایمان جای سوال است شما همکار! گرامی از کجا به این مهم دست یافته اید که وی دارای «اسم و رسم و خانه و خانواده و بنده خداست؟» اینکه کلاهبرداری با چک های جعلی در چند فقره سیصد میلیون تومان در یک شهر و در خراسان جنوبی از یک طلبه به دلیل دیانت و صداقت آن خانواده سی و پنج میلیون تومان کلاهبرداری نماید بنده خدا خطاب کردن فرد کلاهبردار اتهام است یا انتشار به قصد شناسایی و محدود نمودن کلاهبرداری شخص خاطی؟
و اما فرد کلاهبردار نزدیک به یکسال همکاری با روزنامه به دلیل نوع رفتار و گفتار ،حجب!و حیا! داعیه دلسوزی! و… مانع از طلب شناسنامه و کارت ملی شده بود حال جواب دهید عکس العمل دست اندرکاران روزنامه یاد شده حاکی از اعتماد بود یا نشان از بی اعتنایی به وی؟! ازشما که قلم رسایی دارید توقع مغالطه و از همه مهمتر حمایت از کلاهبردار حرفه ای؛ فردی که اصالت، آبرو و انسانیت را خدشه دار کرده و از اعتماد افراد سوء استفاده نموده را نداریم ولی هنوزم جای سوال است به چه دلیلی دقیقا می دانید این مطلب چند بار آپ شده است؟

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه


+ 5 = چهارده