پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

آیا شناسنامه دار شدن افراد مهاجر خارجی که به کشورمی آیند قانونی است.متأسفانه شنیده می‌شود که گاهأ این افراد توسط روستائیان مرزی نگهداری و از آن‌ها کار می‌کشند و بعد از مدتی تقاضای شناسنامه می‌کنند.
۹۱۴۱۸۹۰۵۷۹

در خصوص حل مسئله دریاچه ارومیه همه باید مسئولیت احساس کنند مخصوصأ استانداری، امام جمعه، نمایندگان و سیمای استانی که نماد مردمند و همه .این دریاچه برای همه حیاتی است اینکه به من چه؟ یا مربوط به کارشناس است جای خود.اگر واقعأ نمی‌خواهیم دشمنان سوء استفاده کنند خودمان احساس مسئولیت کنیم چه در مورد دریاچه یا فرهنگ یا نگرانی‌های روزمره.
عزتی از سلماس

با سلام، از متولیان جهاد کشاورزی خواهشمندیم برای احیای دریاچه ارومیه آبی که از باراندوز چایی به »خان ارخی« یا چاه‌ها و خندق‌های اطراف زمین‌های روستای قره‌آغاج سرازیر می‌شود، را به دریاچه ارومیه هدایت کنند شاید این اقدام در حل بحران دریاچه ارومیه موثر باشد.
۹۱۴۰۰۰۸۴۳۷

سلام، با تشکر از شهردار محترم ارومیه باید به اطلاع ایشان برسانم که مدیریت شهری فقط احداث پل نیست لطفا در خصوص اصلاح معابر، رفع چاله در خیابان‌های ارومیه و آسفالت خیابان‌ها نیز اقداماتی انجام دهد.
۹۱۴۰۰۰۸۹۸۰

چرا دست از سر دریاچه ارومیه برنمی‌دارید مسئولان کی می‌خواهند این واقعیت را بپذیرند که دیگر زمانی برای نجات دریاچه باقی نماینده است.
۹۱۴۰۰۰۲۰۳۸

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


شش + 2 =