پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

پیشنهاد، انتقاد شکایت توسط شما  و پیگیری آن توسط خبرنگاران ما

از شهرک گلمانخانه ارومیه تماس می‌گیرم با وجود رسانه‌ای شدن معضل فاضلاب این منطقه اما اهالی همچنان با این مشکل مواجه هستند لطفا مسئولین به یاریمان بشتابند.
۹۱۴۰۰۰۴۸۵۳
***
بیایید با بازنشسته کردن خودمان پس از ۳۰سال کارکردن، امکان به کارگیری فرزندان جوان بیکارمان را فراهم کنیم.
۹۱۴۰۰۰۴۷۳۵
***
با سلام و درود فراوان. این که در استان عزیزم جوان ها چه دختر و چه پسر دارند فقط الگوهای کشور ترکیه را برداشت می کنند واقعا تاسف آور است. الگوی مو، لباس و … آخر ما چرا نباید چیزهای خوب را الگوبرداری کنیم مثل فرهنگ رانندگی در اروپا، مثل احترام گذاشتن به بزرگترها، مثل قانون مند زندگی کردن نه قانون گریز بودن. الان همه چیز شده چشم و هم چشمی و کلاس گذاشتن های بی خودی!
۹۱۴۰۰۰۵۳۰۶
***
هشدار! پس از هدفمندی مرحله دوم یارانه ها با شیب ملایم اکنون در مسیر سرازیری آن شیب ملایم قرار گرفته ام لطفاً از سر راه کنار بروید چون ترمز بریده ام!
۹۱۴۰۰۰۲۳۵۶
***
ما از روزنامه‌های ناسیونالیستی که به احترام مردم ارزشی قائل نیستند انتظار نداریم که به زبان تورکی آذربایجانی مطالبی بنویسند ولی از روزنامه آراز آذربایجان که برگرفته از متن مردم خودمان است انتظار داریم و این انتظار به حقی است. این همه روزنامه داخلی و خارجی در استان ما کدامیک واقعا به فکر ارزش‌های فرهنگی خودمان هستند.
۹۱۴۱۸۹۰۵۷۹
***
باسلام. متاسفانه نقطه ضعف روزنامه را جدی نمی گیرید بارها اس ام اس زده و نوشته‌ام که به جای ضرب‌المثل‌های اصفهانی یا شیرازی از ضرب المثل‌های خودمان که قابل درک و آموزنده هستند استفاده کنید یا لااقل زیرنویس آن فارسی باشد. یا اینکه خبری به تورکی حتما هر روز داشته باشید و از شعرهای شهریار و دیگر شعرهای تورکی در صفحه آخر چاپ شود فکر نمی‌کنم فضای زیادی را اشغال کند.
عزتی
***
بیمه با این همه پولی که می گیرد و خدمات اندکی که ارائه می دهد سودجویی است. هیچ کس هم رسیدگی نمی کند.
۹۱۴۰۰۰۹۵۹۳
***
در این آشفته بازار بر داروخانه ها نظارتی شود. برخی به اسم گرانی دارو هر طور که دوست دارند می فروشند.
۹۱۴۰۰۰۲۷۵۲
***
سلام، مددجویان مجرد بهزیستی را همه فراموش کردند! به مسئولان بگویید به فکر جوانان باشند. باید در عالم برزخ جواب گو باشند.
۹۱۴۰۰۰۲۰۳۵

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۰ ق.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    باسلام به اطلاع میرسانم ساکنان و اصناف خیابان منتظری نرسیده به میدان ولایت فقیه مدت چند سال است که ازبابت بهداشت ومشکلات شهرداری بامشکلات فراوانی مواجه هستیم خواهشمندم خبرنگاری جهت گذارش به این محل اعذام نمایید تااز نزدیک از مشکلات بهداشت وسطل زباله این مکانها گذارشی تهیه نمایند تا شاید شهرداری از این طریق در جریان مشکلات فراوان این منطقه قرار گیرد //باتشکر فراوان

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


+ پنج = 7