نماينده مردم اروميه در مجلس :

آذربایجان غربی یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است

آذربایجان غربی یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: آذربایجان غربی یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور.
عابد فتاحی در گفت‌وگو با آرازآذربایجان اظهار کرد: بررسی وضعیت مناطق روستایی ارومیه در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد ونباید تبلیغات منفی در مورد محروم بودن آذربایجان غربی توسط مردم و مسئولین صورت گیرد زیرا که آذربایجان غربی یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است.
وی با بیان اینکه وضعیت راه‌های اصلی استان خوب است ولی بعضی راه‌های فرعی و روستایی استان دارای مشکلاتی است، افزود: بعد از ادغام وزارت راه و مسکن، نتوانست مثل گذشته به وضعیت جاده‌های استان رسیدگی کند.
فتاحی با اشاره به برخی صحبت‌ها در خصوص کاندیدا شدن عابد فتاحی برای نمایندگی مجلس در سال آینده، افزود: قصد شرکت در انتخابات سال آینده را ندارم و قصد دارم در این دوره این وظیفه خطیر را به سایر افراد واگذار کنم.وی تصریح کرد: بنده در طول دوران نمایندگی‌ام با تمام شرافت و تلاش خود تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و همچنین اعتلای نظام جمهوری اسلامی انجام داده‌ام و امیدوارم افرادی که به عنوان نماینده مردم در سال بعد انتخاب می‌شوند نیز از هیچ گونه تلاشی برای خدمت به مردم فروگذار نکنند.
فتاحی ادامه داد: در طول دوره نمایندگی‌ام در دوره فعلی، علاوه بر بودجه استان، ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع محرومیت از سوی دولت جذب شده است.
وی با بیان اینکه بودجه امسال در موعد مناسبی برای تحویل به مجلس ارائه شد و به همین دلیل نمایندگان توانستند به خوبی لایحه بوده را بررسی کنند، افزود: بودجه تحویل داده شده از سوی دولت به مجلس یکی از بهترین بودجه‌هایی است که بعد از انقلاب به نمایندگان تحویل داده شد.
وی ادامه داد: کاهش وابستگی به نفت تا ۲۵ درصد به طوری که وابستگی به نفت را تا ۱۰ سال آینده قطع کند و اهمیت به تولیدات داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر مزایای این بودجه است.
فتاحی خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت مناطق روستایی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارومیه است و امیدواریم در آینده وضعیت روستاهای استان روبه بهبود باشد.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۱ ق.ظ

۲ نظر

نظر -49 - 0 از 2اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. +2

    جناب نمابنده محترم آقای فتاحی یا شما زحمت مراجعه به آمار بخود نمی دهید یا از ابراز نظر های فله ای خرسند می شوید با مراجعه به آمار سازمان مدیریت و برنامه ریزی میانگین درآمدی استان آذر بایجانغربی از متوسط کشوری ۱۵ درصد هم کمتر است یهنی محرومیت درامدی در استان بیداد می کند در ضمن توسعه مطلوب راه استان که حضرتعالی بدان اشاره فرمودید فقط جاده آسفالته نیست استان اذر بایجانغربی در سال ۲۰۱۵ فاقد تکنولوژی قرن ۱۸ است ، آذر بایجانغربی در همین سال فاقد آزاد راه و یا اتوبان در حد استانداردهای کشور است، هنوز مردم استان برای مسافرت به تکاب ، شاهین دژ ، سردشت و پیرانشهر بخاطر وضع نامطلوب جاده ها بایستی خطر مرگ را به میزان ۵۰ درصد بجان بخرند ، البته از اینکه حضرتعالی سال آینده نماینده نخواهید شد ما بسیار خرسندیم .

  2. +2

    منظور از تکنولوژی قرن ۱۸ قطار راه آهن می باشد.

نظر -49 - 0 از 2اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


دو × 9 =