- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

آذربایجان غربی یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است

Posted By admin On اسفند ۲۲, ۱۳۹۳ @ ۸:۳۱ ق.ظ In اجتماعی,دریاچه ارومیه | 2 Comments

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: آذربایجان غربی یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور.
عابد فتاحی در گفت‌وگو با آرازآذربایجان اظهار کرد: بررسی وضعیت مناطق روستایی ارومیه در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد ونباید تبلیغات منفی در مورد محروم بودن آذربایجان غربی توسط مردم و مسئولین صورت گیرد زیرا که آذربایجان غربی یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور است.
وی با بیان اینکه وضعیت راه‌های اصلی استان خوب است ولی بعضی راه‌های فرعی و روستایی استان دارای مشکلاتی است، افزود: بعد از ادغام وزارت راه و مسکن، نتوانست مثل گذشته به وضعیت جاده‌های استان رسیدگی کند.
فتاحی با اشاره به برخی صحبت‌ها در خصوص کاندیدا شدن عابد فتاحی برای نمایندگی مجلس در سال آینده، افزود: قصد شرکت در انتخابات سال آینده را ندارم و قصد دارم در این دوره این وظیفه خطیر را به سایر افراد واگذار کنم.وی تصریح کرد: بنده در طول دوران نمایندگی‌ام با تمام شرافت و تلاش خود تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم و همچنین اعتلای نظام جمهوری اسلامی انجام داده‌ام و امیدوارم افرادی که به عنوان نماینده مردم در سال بعد انتخاب می‌شوند نیز از هیچ گونه تلاشی برای خدمت به مردم فروگذار نکنند.
فتاحی ادامه داد: در طول دوره نمایندگی‌ام در دوره فعلی، علاوه بر بودجه استان، ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع محرومیت از سوی دولت جذب شده است.
وی با بیان اینکه بودجه امسال در موعد مناسبی برای تحویل به مجلس ارائه شد و به همین دلیل نمایندگان توانستند به خوبی لایحه بوده را بررسی کنند، افزود: بودجه تحویل داده شده از سوی دولت به مجلس یکی از بهترین بودجه‌هایی است که بعد از انقلاب به نمایندگان تحویل داده شد.
وی ادامه داد: کاهش وابستگی به نفت تا ۲۵ درصد به طوری که وابستگی به نفت را تا ۱۰ سال آینده قطع کند و اهمیت به تولیدات داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از دیگر مزایای این بودجه است.
فتاحی خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت مناطق روستایی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارومیه است و امیدواریم در آینده وضعیت روستاهای استان روبه بهبود باشد.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%8a%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d8%b1%d8%a8%d9%8a-%d9%8a%da%a9%d9%8a-%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%b1%d9%88%d8%aa%d9%85%d9%86%d8%af%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.