نماينده مردم اروميه در مجلس:

دولت به هیچ وجه دغدغه مسکن و معیشت کارگران و کشاورزان را ندارد

دولت به هیچ وجه دغدغه مسکن و معیشت کارگران و کشاورزان را ندارد

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه باید شان و قداست کارگران و کشاورزان حفظ شود گفت: چرا دولت به هیچ وجه دغدغه مسکن و معیشت کارگران و کشاورزان را ندارد.
به گزارش آرازآذربایجان، نادر قاضی پور مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و معاون اول ریاست جمهوری گفت: به داد کشاورزان آذربایجان_غربی و ارومیه مظلوم برسید، تگرگ به ۴۰ روستای ارومیه خسارت سنگین وارد کرده است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز گوجه فرنگی، انگور و سیب درختی روی دست کشاورزان استان آذربایجان مانده است، چرا قیمت پایه خرید محصولات کشاورزی را اعلام نمی کنید؟ چرا به فکر مسکن کشاورزان و کارگران نیستید؟ دولت در این زمینه تدبیر کند.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: کشاورزان را با واردات بی رویه و عدم صدور مجوز صادرات به خاک سیاه نشانده اید.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: مهرماه آمد و خبری از اجرای قانون اساسی و انتشار کتاب درسی به زبان ترکی نشد، وزیر و رئیس جمهور عملکرد خود را درخصوص اجرای مصوبات اعلام کنند.قاضی پور ضمن تاکید بر اجرای رتبه بندی معلمان گفت: لطفا مدارک تحصیلی معلمان را اعمال کنید و تکلیف حق التدریسی ها، نهضتی ها، شرکتی ها و معلمان مدارس غیرانتفاعی را مشخص کنید، بعد حرف بزنید. مصاحبه نکنید، بلکه بفرمایید برای مردم چکار کرده اید؟عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی به وضعیت کشاورزان استان آذربایجان غربی رسیدگی کند.نادر قاضی پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، اخیرا در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی، صمت و کشور در مورد تعیین قیمت پایه گوجه فرنگی، انگور و سیب درختی برای کارخانجات صنایع تبدیلی گفت: با توجه به بارش‌های فراوانی که صورت گرفته اما این محصولات به میزان ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته به فروش می‌رسد لذا تقاضا می‌شود که در تعیین قیمت، حفظ قداست کارگران و کشاورزان لحاظ شود./

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۲ ب.ظ

دیدگاه


6 − سه =