۳ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال فراگیر در آذربایجان غربی تخصیص یافت

۳ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال فراگیر در آذربایجان غربی تخصیص یافت

آرازآذربایجان-مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: امسال کل اعتبارات تخصیص یافته برای اشتغال فراگیر در آذربایجان غربی به ۳ هزار ۳۰ میلیارد ریال رسیده است.
رضا نقی زاده ، با اشاره به پیشرفت چشمگیر حوزه اشتغال فراگیر در آذربایجان غربی اظهار داشت: تاکنون از مجموع اعتبار آذربایجان غربی در اشتغال فراگیر ۳ هزار و ۳۰ میلیارد ریال است.
وی گفت: توزیع بانکی بین ۸ بانک و موسسه کشاورزی، ملی، سپه، رفاه، ملت، صادرات، تجارت، توسعه تعاون تقسیم‌بندی شده که بانک کشاورزی با پرداختی یک هزار و ۵۳ میلیارد ریال و وصول بالغ بر یک هزار و ۵۳ میلیارد حائز رتبه نخست استانی است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: بانک ملی نیز بعد از بانک کشاورزی با پرداختی یک هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و وصولی ۱۴۰ میلیارد ریال حائز رتبه دوم استانی را به دست آورده و بانک تجارت نیز با پرداختی ۸۷۷ میلیارد ریال و وصولی ۴۳۸ میلیارد ریال در رتبه سوم استانی قرار دارد.
نقی زاده خاطرنشان کرد: بانک سپه نیز توانسته است از ۸۷۷ میلیارد ریال ۳۹۰ میلیارد ریال را به وصولی‌های خود اضافه کند و بانک ملت نیز از ۸۷۷ میلیارد ریال خود توانسته ۳۵۱ میلیارد ریال آن را به‌دست اشتغال گران برساند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بعد از ۵ بانک ذکرشده بانک‌های رفاه، صادرات و توسعه تعاون نیز وصولی داشته‌اند به طوری که جمع اعتبارات آذربایجان غربی ۷ هزار و ۱۸ میلیارد ریال است که ۳ هزار ۳۰ میلیارد ریال آن به جامعه و اشتغال گران تزریق‌شده است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


6 + هشت =