۴۱۴ برنامه طی دهه امامت و ولایت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

۴۱۴ برنامه طی دهه امامت و ولایت در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

آراز آذربایجان- دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌غربی گفت: طی دهه امامت و ولایت بیش از ۴۱۴ برنامه متنوع در حوزه‌های مختلف در سراسر استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در نشست خبری با اصحاب رسانه به شور و اشتیاق موجود در مناطق سنی‌نشین آذربایجان‌غربی برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های غدیر اشاره کرد و افزود: برنامه‌های غدیر به سمتی می‌رود که همچون تاسوعا و عاشورای حسینی کاملا مردمی برگزار شود.
وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای معرفی چهره‌ای جعلی از شیعه و سنی در جهان، گفت: با برنامه‌های فرهنگی سازنده و اثرگذار باید مانع از اجرای طرح‌های پلیدی همچون شیعه انگلیسی و سنت آمریکایی شد.
حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده با اعلام اینکه اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت از ۲۰ مردادماه جاری آغاز می‌شود، بیان کرد: تبیین فلسفه امامت، برنامه‌های مربوط به گام دوم انقلاب، نقش ولایت در امنیت و پیشبرد اهداف نظام، ضرورت تقویت اتحاد ملی، تبیین ارزش وحدت بین اقوام، ضرورت اتحاد بین جوامع اسلامی، ولایت‌شناسی، بصیرت و شناخت دشمن از جمله مهمترین محورهای این برنامه‌ها خواهد بود.
وی با بیان اینکه مسوولیت بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان‌غربی بر عهده نماینده ولی‌فقیه در استان است، اضافه کرد: سپاه شهدای آذربایجان‌غربی متولی همه برنامه‌ها خواهد بود.
دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر آذربایجان‌غربی با انتقاد از همکاری نکردن دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری برنامه‌های مربوط به دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: شهر ارومیه پر از بنرهای کنسرت و موسیقی است ولی هیچ اثری از بنری برای برنامه‌های غدیر وجود ندارد.
حجت‌الاسلام نجفقلی‌زاده از حضور نمایندگان غیرمتخصص دستگاه‌های اجرایی در جلسات فرهنگی گلایه کرد و افزود: باید اذعان کنیم که خروجی دستگاه‌های فرهنگی صفر است و هیچ اقدام قابل توجهی صورت نمی‌گیرد.
وی از اجرای ۳۱۳ برنامه طی این مدت در پایگاه‌های حوزه مقاومت شهرستان‌ها خبر داد و گفت: برگزاری شب شعر، انس با قرآن، کلنگ‌زنی طرح‌های محرومیت‌زدایی، راه‌اندازی ۱۱۱ ایستگاه صلواتی و اطعام ۴۰ هزار نفر نیازمند طی دهه امامت و ولایت از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌باشد.
۲۰ مردادماه جاری و همزمان با تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌غربی، دعای عرفه در مرز تمرچپین و نقطه صفر مرزی با عراق قرائت می‌شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه


پنج + 1 =