رييس سازمان نوسازي مدارس کشور در اروميه:

۱۰ هزار پروژه نیمه تمام در حوزه مدرسه سازی بهمن ماه افتتاح می شود

۱۰ هزار پروژه نیمه تمام در حوزه مدرسه سازی بهمن ماه  افتتاح می شود

گروه خبر: معاون وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: ۱۰ هزار طرح نیمه تمام در حوزه مدرسه سازی تا بهمن ماه همزمان با دهه فجر افتتاح می شود.
به گزارش آراز آذربایجان، حمیدرضا خان محمدی در آئین بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی صوفی عباسی افزود: ۱۰ هزار پروژه نیمه تمام در دست احداث داریم که برنامه ریزی کردیم تا بهمن ماه و ایام الله دهه فجر با تحویل ۵ هزار کلاس درس باری از دوش آموزش و پرورش برداریم.
وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۲ هزار مدرسه با ۱۰ هزار کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است، گفت: در دولت مردمی سیزدهم، شاهد رشد ۱۰۴ درصدی احداث فضاهای آموزشی نسبت به مدت مشابه دولت قبل هستیم. در این مدت ۳٫۵ میلیون مترمربع به فضاهای آموزشی کشور افزوده شده که تأثیر به‌سزایی در نزدیک شدن به سرانه فضای استاندارد خواهد داشت.مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد افتتاح مدرسه‌ای با ۱۲ باب کلاس درس با ۱۵۳۰ متر زیربنا ۱۸۳ متر دیوار محوطه بودیم که این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع که توسط آقای محمد صوفی عباسی خیر محترم اهدا شده بود و با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسید.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


9 + پنج =