یک مسئول خبرداد

۹۸۰ روستای آذربایجان‌غربی از آب شرب بهداشتی برخوردار می شوند

۹۸۰ روستای آذربایجان‌غربی از آب شرب بهداشتی برخوردار می شوند

آرازآذربایجان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از برخورداری ۹۸۰ روستای استان تا سه سال آینده از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار خبر داد.
محمداشرفی با بیان اینکه در حال حاضر طرح های تامین آب شرب ۳۷۹ روستا در دست اجرا هستند، گفت: این طرح ها در قالب طرح های محرومیت زدایی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه در شهرستان های شاهین دژ، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، سردشت، شوط، پلدشت و چایپاره در حال اجرا هستند.
وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها را ۱۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در مابقی شهرستان‌های استان نیز طرح‌های تامین آب شرب روستایی در قالب قراردادهای دوم و سوم طرح‌های محرومیت زدایی اجرا خواهند شد.
وی تعداد این روستاها را ۶۰۰ روستا اعلام و اظهار کرد: برای اجرای این طرح‌ها نیز ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی افزود: با اتمام این طرح‌ها روستاهایی که دارای مشکل منشأ تامین آب، شبکه انتقال و توزیع و پمپاژ هستند، تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته و از آب آشامیدنی سالم،بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


پنج − = 0