معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

۷۰ هزار جلد کتاب در بین دانش آموزان آذربایجان غربی توزیع شد

۷۰ هزار جلد کتاب در بین دانش آموزان آذربایجان غربی توزیع شد

آراز آذربایجان- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از توزیع ۷۰ هزار جلد کتاب در حوزه قرآن، عترت و نماز در بین دانش آموزان خبر داد.
قدرت الله قاسمی در آیین تجلیل برگزیدگان مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز استان اظهارداشت: آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین برنامه ها و فعالیتهای پرورشی را دنبال می کند.
وی با بیان اینکه زندگی پر استرس کنونی ناشی از گم کردن خداست ادامه داد: برنامه های آموزش و پرورش همواره جهت گیری و رویکرد تربیت دینی داشته و اخلاق محور است.
قاسمی با اشاره به استقبال دانش آموزان آذربایجان غربی از مسابقات قرآن، نماز و عترت اظهارداشت: سال گذشته ۱۸۴ هزار نفر در مرحله آموزشگاهی، ۴۳ هزار نفر مرحله شهرستانی، ۲۱۰۰ نفر در مرحله استانی و ۷۹ نفر در مرحله کشوری این مسابقات شرکت کرده بودند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: مسابقات قرآن ، نماز و عترت فرهنگیان استان نیز با حضور ۳هزار ۲۵۹ نفر در چهار رشته برگزار شد.
قاسمی خاطر نشان کرد: در مرحله کشوری مسابقات هفت نفر از دانش آموزان و فرهنگیان مقامهای اول تا پنجم را بدست آوردند.
آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات دانش آموزی قرآن، عترت و نماز استان آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی در محل سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹ ب.ظ

دیدگاه


دو + 4 =