مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

۲۷۰۰ پرونده تخلف توسط شعب تعزیرات آذربایجان غربی تشکیل شد

۲۷۰۰ پرونده تخلف توسط شعب تعزیرات آذربایجان غربی تشکیل شد

آرازآذربایجان،مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از تشکیل ۲ هزار و ۷۸۱ فقره پرونده تخلف توسط شعب تعزیرات حکومتی استان طی فروردین ماه سال جاری خبر داد.
حسین نجف زاده با بیان اینکه طی فروردین ماه سال جاری ۲ هزار و ۷۸۱ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و همچنین کالا و ارز در استان تشکیل شده است، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۳۵۰ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: از این تعداد پرونده ۲ هزار و ۲۴۰ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات و تعداد ۴۷۳ فقره مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز و تعداد ۶۸ فقره مربوط به پرونده‌های بهداشت و درمان است.
نجف زاده اضافه کرد: شعب رسیدگی کننده به جرایم قاچاق کالا و ارز استان از ۴۷۳ فقره پرونده وارده مربوط به این بخش به تعداد ۴۰۶ فقره رسیدگی و متهمین را علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق به نفع دولت به پرداخت ۲۰۷ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنین در بخش کالا و خدمات نیز از ۲ هزار و ۲۴۰ فقره پرونده مربوط به بخش کالا و خدمات به تعداد یک هزار و ۸۷۶ فقره رسیدگی و متهمین به پرداخت ۷۴ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال جزای نقدی و در بخش بهداشت و دارو و درمان نیز به ۶۸ فقره پرونده رسیدگی و متهمین به پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی و پلمپ و ضبط ملزومات برخی از مراکز غیر مجاز پزشکی محکوم شدند.
نجف زاده از صدور مجازات‌های غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالاهای قاچاق به نفع دولت، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و ممهور نمودن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی متخلفین، معدوم نمودن کالاهای فاسد و … برای تعدادی از محکومین خبر داد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۴ ب.ظ

دیدگاه


8 − پنج =